Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

به قول دوستان مرزی بین تخیل و واقعیت نمی بینم!

+ اگر حرفی داشتید اون بالا می تونید من و پیدا کنید :)

پیام های کوتاه
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۴
فو فا نو

نظرات  (۱)

۰۶ اسفند ۹۴ ، ۱۵:۱۳ یاسین ناطقی
این خیلی خوب بود :)
پاسخ:
خخخخ دارید دنبال سوژه برا نقطه سر خط میگردید؟ D:



از شوخی گذشته لازم میدونم توضیح بدم ک این جمله مال یه مانگاس ک انیمه شم هست.
 shingeki no kyojin اسمشه اگر خواستید. اینم چیز خوبیه برا شما ب نظرم و ب سلیقتون میخوره خیلی. فقط فکر میکنم مانگاش مناسب تر باشه برای خوندن تا دیدن انیمه اش یا حداقل اول مانگا خونده بشه بعد انیمه دیده بشه ( حتما ) بهتره ( میگم حتما چون دیدن انیمه هم دنیای خودش رو داره با رنگ و موزیک و صدا هایی ک داره اخه ک میتونه دیدنش لازم باشه بعد خوندن مانگاش برا لذت بیشتر و همینطور بیشتر تو جو داستان و فضا قرار گرفتن ) ولی از مانگا بیشتر طرفداری میکنم چون از دست اخرای انیمه اش کلی حرص خوردم اخه زدن شخصیت اصلی رو عوض کردن توش :| هر چن جز من و یکی از دوستام کسی اینو متوجه نشد و براش مهم نبود :| و یه دلیل دیگمم برا اینکه میگم خوندن مانگا بهتره اینه ک انیمه فعلا نصفه اس و مانگا کلی ازش جلوتره. البته گویا امسال قراره فصل دوم انیمه شم بیاد :/ و البته اینم بگم ک حتی تو خود مانگا هم داستان تموم نشده هنوز. و اصن در اخر اینکه من این همه حرف زدم مانگا اصن میدونید چیه یا نمیدونید؟ D: 


 هشدار: لطفا از دیدن حجم جواب کامنتتون وحشت زده نشید D: