Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

به قول دوستان مرزی بین تخیل و واقعیت نمی بینم!

+ اگر حرفی داشتید اون بالا می تونید من و پیدا کنید :)

پیام های کوتاه

حس خوبی دارم، همین

جمعه, ۲۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۳:۱۰ ق.ظ


یک سری چیزای دیگه هم حل شد، برا همین =)

البته تلاش خودم برای عوض شدن رو هم ب شدت می طلبه وگرنه بی سرانجام می مونه



پ.ن: ازونجا ک خونه خودمون نیستم و ب عکسام دسترسی ندارم زدم تصویرسازی ببینم چی پیدا میشه ک ب حال الانم بخوره ک این ب دلم نشست، فوقع ما فوقع :دی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۷
فو فا نو

نظرات  (۴)

خداروشکر پس :)))
پاسخ:
با تشکر از شریک شدنت در حس های خوب و بد این روزام :))
الهی همیشه حال خوب و حس خوب داشته باشی :)
پاسخ:
همچنین تو :))
عاااشق حس خوبم
حس خوبتون مستدام
پاسخ:
مستدام ک نمیتونه باشه چون زندگیه دیگه :دی
ولی مرسی :)
و برای شما هم ارزو میشه این حس :)
به تو ک نزدیکی...
میشه دستاتو گرف..توی این خاموشی!
میشه تاآخر عمر..باخیالت سر کرد!...
پاسخ:
چی شده؟ :دی
خواهر انیسه هستید فک کنم =)