Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

به قول دوستان مرزی بین تخیل و واقعیت نمی بینم!

+ اگر حرفی داشتید اون بالا می تونید من و پیدا کنید :)

پیام های کوتاه

مثل مداد رنگی سفید

چهارشنبه, ۲ دی ۱۳۹۴، ۰۴:۵۷ ق.ظ

هر وقت جایی باشیم ک ستاره ها معلوم باشن غیر ممکنه اول از همه حواسمون جمع اونی ک پر نور تره نشه ولی من دوس دارم ب کم نور ترین ستاره همیشه نگاه کنم ن اونی ک جلو چشم همه اس و همه راحت دوسش دارن، حتی اگه حواسم پرت شه باز نگاهم رو برمی گردونم یا بهش توجه نمی کنم ولی ن ب این خاطر ک الان لابد بقیه هم ب اون نگاه میکنن پس لابد اون ستاره مال من نیست و من خاص نیستم و فلان.

بلکه ب این خاطر ک کسی لابد تا ب حال متوجه اش نشده ک زندست

ک اون هم مثل بقیه نفس کشیده یا می کشیده*

ک اون هم مثل بقیه نور داره.

ک این ترحم نیست بلکه فقط دیدنه، دیدن ستاره هایی ک دقیقا شبیه همون پرنوراس ساختار و وجودشون ولی فقط چون نورشون کمتر بوده دیده نشدن ...


* میگن میون این ستاره هایی ک میبینیم یه سریاشون شاید کامل از صفحه روزگار محو و نابود شده باشن ولی چون فاصله زیاده و خلاصه ازین جریانای فیزیکی ک ما سردرنمیاریم هنوز هم دیده میشن.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۲
فو فا نو

نظرات  (۵)

۰۲ دی ۹۴ ، ۱۴:۴۰ یک دختر شیعه
سلام فوفی
:))
مرسی نظر لطفته^_^گذاشتمش:)))
یعنی یک زندگی که از عشق پاک مملو شده باشه نه از روی هوی وهوس:)
معمولا بیشتر از خود متن درسا میاد ولی همونارومیپیچونه بعد باید انقدر دقیق خونده باشی که مثلا ممکنه زیر تصویر هم اگه نوشته ای باشه بیاد:)
بعد اینکه نه اونا معمولا نمیاد چون جواب ها متفاوته مثلا هر معلمی ی جور گفته دیه به خاطر همین نمیاد.ولی اندیشه وتحقیقای دینی میاد:)
ولی ی چیز دیه کنکور فراتر از کتاب درسی نیست بلکه ی جوری انقدر میپیچوننش که ادم فکر میکنه فراتره این ی کته
ی نکته دیگه اینکه فوفی اگ اقتصادت خوب نیست حتما حتما خیلی سبزشو بخر:)
پاسخ:
سلام، با تشکر بسیار، ممنون :)
راسی میگفتی متنت رو زودتر منتشر کنن چون از اول دی گفتی توش، دیر بشه یکم مزش میره
فوفانو، بعضی آدم ها هم مثل همین ستاره های کمرنگن، همه‌جا هستن و نیستن. من دلم میخواد برم سراغشون و کشفشون کنم اونم درست وفتی بعضی های دیگه انقدر معروف و محبوبن که ملت واسشون تیم تشکیل میدن. دارم فکر میکنم شاید این ستاره های کمرنگ توی رابطه میدرخشن :)
پاسخ:
اتفاقا منم تو ذهنم ب ادما فک میکردم، در واقع جدا از معنی ظاهریش منظورم ادم ها هم بود :)
مثلا مثل نازنین این پست حتی : http://pink-apple.blog.ir/1394/09/03
منم خیلی دوس دارم کشفشون کنم ^_^
توی رابطه؟ هوووم نظر قشنگی بود :) البته تا نری وسط ماجرا نمیشه فهمید :دی
شاید در حالت کلی بشه اینجور تو ادما تشبیهش کرد ک یه سریا خوشگلن یا ب شدت و تو یه سری چیزهای عمومی مثلا درس و ادب و این چیزا میدرخشن برای همین توجه ها بیشتر جلبشون میشه ولی یه سریا خوشگل نیستن یا درونگران و مثه مثلا همون نازنین بیشتر نورشون درونی هست برای همین کمتر دیده میشن
۰۴ دی ۹۴ ، ۱۶:۴۴ دایناسور
ستاره های کمرنگی حتی موقع نگاه کردن بهشون فکر میکنی نکنه خظای دیده و هر چند ثانیه باید چند بار پلک بزنی تا بتونی ببینیشون =)
پاسخ:
والا برا من اینجوری نیس ک فک کنم خطای دیده و گمشون کنم و اینا :/
خدیجه خودت هستی ایا؟
۰۴ دی ۹۴ ، ۲۱:۱۰ دایناسور
چه اهمیتی داره؟! اره خودمم =)
مال من که این جوریه : )
پاسخ:
دیگه منم و این فکر مشغولیای مسخره دیگه :دی
احتمالا چشمت ضعیفه پاشو برو چشم پزشک :دی =)
شایدم من یکم چشمم قوی تر معموله اخه یه سری وقتا هم هس یهو یه حشرات یا جانورانی رو تو خونه پیدا میکنم ک هیچکی تا حالا نفهمیده بود اینا اینجان :دی
۰۷ دی ۹۴ ، ۰۱:۰۳ مجتبی آستانه
به نظرم تیتر با محتوای متن هم خونی نداره! چون مداد رنگی سفید بی فایده است! حتی روی رنگ سیاه و آبی و قرمز و ... بکشی بازم بی خاصیته! ولی اون ستاره کم نور و پرنور بر اساس خاصیت نیستن! براساس خوشگلین! همه می خوان اونی که خوشگل تره و پر زرق و برق تره رو انتخاب کنن! البته الان که اینارو می نویسم می بینم شاید مثل مداد سفید باشه! شاید چون اونم پر زرق و برق نیست و خوشگل نیست که انتخاب نمیشه! ولی بازم اون حسه هست که ستاره کم نور مثه اون مداد سفیده نیست!
پاسخ:
این حکایت رو بخونین اولین بار من اینجور باهاش اشنا شدم البته فک کنم در قالب کارتون دیدم من این حکایت رو :)) : همه ی مداد رنگی ها مشغول بودند…به جز مداد سفید…هیچ کسی به او کار نمی داد…همه می گفتند: تو به هیچ دردی نمی خوری” …یک شب که مداد رنگی ها…توی سیاهی کاغذ گم شده بودند…مداد سفید تا صبح کار کرد…ماه کشید…مهتاب کشید…و آنقدر ستاره کشید که کوچک وکوچک و کوچک تر شد…صبح توی جعبه ی مداد رنگی…جای خالی او…با هیچ رنگی پر نشد.

مداد سفید رو وقتی رو رنگای دیگه بکشی رنگشون رو عوض میکنه شاید خیلی محسوس نباشه ولی من استفاده میکنم ازین روش پس بی فایده هم نیس :)

راجع ب شبیه نبودنشون نظر من اینه ک در واقع ستاره ها نماد امید هستن، شما وقتی ب اسمون شب و پرستاره نگاه میکنین حس خاصی بهتون دست نمیده؟ ب من ک خیلی کمک میکنه :))
مداد رنگی سفید هم ک مفید بودنش رو گفتم ک چجوره برای همین هر دو تو ذهنم مفید هستن خلاصه ی کلام اینکه هر دو وجود دارن و هستن ولی هر دو دیده نمیشن زیاد همونطور ک گفتین ب خاطر پر زرق و برق نبودنشون در برابر بقیه همجنساشون ب همین خاطر. یک چیز حسی هس بیشتر شاید ولی خب من منطق خاص خودم رو در این موارد دارم :)