Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

به قول دوستان مرزی بین تخیل و واقعیت نمی بینم!

+ اگر حرفی داشتید اون بالا می تونید من و پیدا کنید :)

پیام های کوتاه
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۶
فو فا نو

نظرات  (۴)

سلام :) در جست و جوی زندگی :))
پاسخ:
سلام :))
یاد عنوان وب قبلیم افتادم :))
شاید هم ارزش اون ادما بخاطر وقتی هست که با اونا گذاشتی ارزشی که خودت با لحظه هات به اونا میدی
پاسخ:
هووم؟! :دی
منظورت رو دقیق نگرفتم :/ میخواستی بگی ینی در واقع ارزش ندارن و ما بهشون ارزش میدیم؟
ارزش دارن ولی برای خودشون، اینکه برای تو ارزشمند بشن بخاطر احساس، وقت و ... چیزای دیگه ای هست که از خودمون وسط میذاریم :دی
پاسخ:
خب نمیدونم دقیقا چی بگم در جوابت :))
اخه بستگی داره. خب وقتی کسی بهت مهربونی میکنه وقتی ک تحمل تو براش سخته =) و حتی تحمل اونا برای من ( البته نه همیشه ) خب این اون شخص رو برای من ارزشمند میکنه.
ینی میگی اینی ک من میگم بازم ب احساس خودم ربط داره؟
بسیار عالی ، اول ممنون از بابت معرفیت ، راغب شدم ببینم این انیمه رو ، اگه لطف کنی و اسم اصلیش رو هم بذاری که بهتر بهش با جسجو پیداش کرد ، دیگه عالی میشه
اما در خصوص دوستی ، من فکر میکنم دوستی خیلی عمیقتر است حتی عشق هم هست ، اگر عشق ممکنه باعث شروع یک رابطه بشه ، این دوستی هست که باعث تداوم اون رابطه خواهد شد. هرچند که خیلی ها دوست بودن رو بلد نیستند و دوست داشتن رو با عشق اشتباه می گیرن!!!
پاسخ:
خداروشکر ک راغب شدید :)
اسمش این هس : kimi to boku
و حواستون باشه ک دو فصله و هر فصل 13 قسمت ینی سر جمع 26 قسمت :)
امیدوارم لذت بخش باشه براتون دیدنش :)
ب نظرم من یکم بحثش پیچیدس :دی الان نمیتونم دقیق بهش فکر کنم و بگم ارزش این بیشتره یا اون ولی میتونم بفهمم حرفتون رو ک چرا اینجور میگید :)