Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

به قول دوستان مرزی بین تخیل و واقعیت نمی بینم!

+ اگر حرفی داشتید اون بالا می تونید من و پیدا کنید :)

پیام های کوتاه

فیلی که فیل وانه ( فیل + پروانه ) شد!

دوشنبه, ۷ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۲۴ ب.ظ
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۷
فو فا نو

نظرات  (۸)

۰۷ دی ۹۴ ، ۱۹:۴۷ مجتبی آستانه
چقدر معلم علوم ما سعی کرد که بهمون یاد بده جرم و وزن فرق می کنن و باعث شد یادمون بمونه با اینکه خوب درست به کار نبریمش حتی! ولی ای کاش معلم علوم اجتماعی هم یادمون می داد حرف زدن و ایراد گرفتن کار انسان هاست؛ ولی یه آدم نباید به این حرف ها اهمیت بده و هعی تکرار می کرد. کاش معلم ریاضی هم بابت جمع و ضرب محبت و تفریق و تقسیم نفرت هم یه سری چیزا بهمون یاد می داد که بعضی وقتا یادمون بیاد.
متنتون یه غلطه بزرگ داره؛ اضافه وزن در میان انسان ها جرم است نه آدم ها! آدم که باشی جرم می شود رنجش دیگران؛ اما انسانیت است که فقط از نگاه کوچک بینانه ش به دنبال ایرادهای الکی است.
پاسخ:
راجع ب 4 خط اول نمیدونم چی بگم... غم داره حرفی ک زدین، فقط اینکه من دیگه ترجیح میدم ب کاش ها فک نکنم و خودم ب فکر باشم
خب تو این تفاوت نظر وجود داره :)) یکی میگه انسان بهتر آدمه یکی میگه آدم بهتر انسانه، والا ما گیج شدیم خخخ
ولی من در کل پی این چیزا نبودم، صرفا میخواستم موقعیت رو توصیف کنم و کلی نگری کردم اینجا و بهتر این بلد نبودم بگم، شرمنده دیگه :)
رمز اضافه جِرمت چیه ؟ به من بگو بلکه فرجی بشه یه خورده اضافه جِرم پیدا کنم :دی
پاسخ:
اقا دیگه :| :))
انقد ضایع هستش ک از خودم الهام گرفتم؟ خب من نمیخواستم اینجور برداشت شه، محتواش مهمه ن اینش :))
خب ب نام خدا با تشکر از پدر و مادرم ک همیشه پشتم بودن و ارثشون رو بهم دادن =) رمز خاصی نداشتم از دوم دبستان اگر اشتباه نکنم یهو شروع شد :دی کما اینکه همونطور ک گفتم ارثی هم هس تو خانواده ما ( پدری ) :)
اها تحرکمم کمه، بعضی وقتا هم ک ی چیزو دوس داشته باشم تا خرخره میخورم D:
عجب - سالهاست که اضافه جرم نداشته ام ، ولی در عوض هر روز به جرم مشکلات فکری ام اضافه شده است. ناراضی نیستم ، ولی میترسم که دیگر گردنم توان تحمل این جرم از توهمات را نداشته باشد.
خوب است که با پروانه ای آشنا شده ای :))
پاسخ:
:)) ها خوب شد
اتفاقا برا اونم قبلا تق تق تق رو نوشتم :دی دقت نکرده بودم خودم الان ک گفتید یادم اومد.
بشه ک مشکلاتون رفع شه :)
۰۹ دی ۹۴ ، ۱۱:۱۹ اسطوخودوس سبز :))
معلم ماهم خیلی تلاش کرد بیچاره !
منم هرجا میرفتم تو این جمع های زنونه وقتی میگفتن وزنم رفته بالا
یه ژست عاقل اندر سفیهی میگرفتم و میگفتم : جرم دیگه؟منظورتون همونه؟
بعد مامانم میگفت : هیچی بیخیال بچست -ــ- ( 12سالم بودا )
از همونجا من دچار کمبود اعتماد به نفس شدم :دی
---------------
درسا :دی
فعلا که اوضاع خوبه
با امتحانا و اینا میگذره اینایی که دادم و که خوب گذروندم :)
خیلی خوشحال شدم یکی پیگیر کار درسیم شد :))
حس خوبی داشت !
مرسی که بهم این حسو دادین ^ـ^
پاسخ:
الهی، عزیزمممم :)))
ولی جدی ک نگفتی ها؟ بیشتر شوخی ب نظر میومد جمله اخرش، ینی در حد حاد ب نظر نمیرسه باشه :دی
--------
خداروشکر، منم خوشحال شدم خیلی ک باعث ایجاد حس خوب شدم :))
۰۹ دی ۹۴ ، ۱۱:۲۰ اسطوخودوس سبز :))
داشتم به این فکر میکردم یه آهنگی هست با عنوان وبتون :)
از امیر علی زند وکیلی !
زندگی کن
پاسخ:
خیلی مرسی برام جالب بود :)
ولی خب یکم شعاری بود :)) چون غصه هم جزوی هم زندگیه و باعث رشد ولی این اقا اومده میگه کلا غصه رو بیخیال و همش شاد باش :)) ولی بازم ریتم و ملودی و هارمونی و حتی میشه گف لیریکش خوب بود چون میشه اشاره ای گرفتش ب کسایی ک گند غصه خوردنو دراوردن :))
۰۹ دی ۹۴ ، ۱۸:۰۳ اسطوخودوس سبز :))
بطورقط هم این اهنگ زندگی کن هم آهنگی که معرفیش کرده بودم برای کسایی بوده که گند غصه رو درآوردن !
خصوصا اونجاش که میگه " یه مشت نق و نقی "
" یه مشت غصه خااارو "
:)))
پاسخ:
هوووم :))
ولی من رو همین چیزای کوچیکم حساسم اخه :دییی
۱۰ دی ۹۴ ، ۱۲:۰۸ رفیعه رجعتی
اون پروانه هه نمادی از انسان هس ک باش آشنا شدی؟:))
پاسخ:
نه لزوما :)
بیشتر نماد تحول و تغییر و تفکره تا اشاره ب شخص یا چیز خاصی داشته باشه :)
آی رو اعصابمم این بچه هاییه که تا میای حرف بزنی و بگی وزن برمی گردن میگن.جرم درسته نه وزن:|
پاسخ:
:))))