Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

به قول دوستان مرزی بین تخیل و واقعیت نمی بینم!

+ اگر حرفی داشتید اون بالا می تونید من و پیدا کنید :)

پیام های کوتاه

باشم اما نباشم ...

سه شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۴، ۰۴:۵۶ ق.ظ
بشود که روزی بشوم باد، هوا
مفید باشم اما نباشم
بشوم باد بادکنک ها، مرا بفرستند آن بالا
درون بادکنک ها محدود باشم اما نباشم
با غم ها برقصم، بخوانم، بسازم
در زمین باشم اما نباشم
درمیان مردن زندگی کنم
نباشم اما باشم

پ.ن: گذاشتمش اون بالا سمت چپ

پ.پ.ن: شاید بعدا بهش ی چیزای دیگه هم اضاف کردم :/
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۵
فو فا نو

نظرات  (۹)

پارادکس غلیظی در نوشته یه چشم میخوره:دی
پاسخ:
زندگی خودش یه پارادوکس بزرگه دیگه :دییییی
و شدی باد ... :)
پاسخ:
(: ^____^ :)
از باب آرایه و نگارش گفتم :)
پاسخ:
اها ازو لحاظ :دی
خیلی عالی
خیلی خوشمان آمد
آفرین - مررسی :)
پاسخ:
خوشحالم انقدر خوشت اومده :)
مخصوصا اون باشم و نباشم رو :)
پاسخ:
خودمم :))
۱۹ دی ۹۴ ، ۱۹:۵۰ یک دختر شیعه
چه فیلسوفانه
:)))
واقعا میگم فاطمه بیشتر از اینکه بهت بیاد روان شناسی بخونی بهت فلسفه میاد واقعا میگما خیلی میاد کلنی:))خیلی خوب به نظرم استدلال میکنی:*
پاسخ:
خودمم بهش فکر کردم اتفاقا ولی خب با فلسفه اخه نمیشه کاری کرد :)) حداقل با روانشناسی میشه روان 4 نفر رو خوب کرد :))
و مرسی خوشحال شدم کامنتتو دیدم :)
۲۲ دی ۹۴ ، ۲۰:۳۰ مجتبی آستانه
قشنگ بود خدایی.
نوشته تون این حس رو به من داد که خیلیا هستن که می خوان کار مفید کنن ولی در انظار. همه بگن حاج آقا فلانی فلان کارو کرد. کمتر کسی هست که می خواد هم مفید باشه و هم نا پیدا. (ببخشید که من هعی از نوشته های شما و مقصود شما؛ برداشت های متفاوت می کنم!!)
پی نوشت: غیبت چندوقتم رو ببخشایید! بعد چند روز بالاخره زل زدن به مانیتور بهم حالت گلاب به روتون نداد!)
پاسخ:
نه متفاوت نبود، اینم یکی از چیزایی بود ک میخواستم توش بگم ک تو دو خط اول بود :) هر چن قصدم انتقاد ب کسی و اینا نبود صرفا خواستم بگم با این کار ادم رها میشه مثل باد. یه ذره هم ب قول طنین فیلسوفانه کردمش و اینا چن خط بعدو :))
 بعد کلا این خیلی باحاله ک از یه نوشته چندین معنی متفاوت ولی خوب برداشت بشه و من خوشحالم میشم پس هی عذرخواهی نکنید ^_^

پی نوشت: خداروشکر دلیلش رو گفتین، فکر کردم نکنه بدتون اومده از نوشته ها دیگه =)
پس این چن روز مجبوری ادمین بودین، حس خیلی بدی داشتین حتما اونم وقتی ک باید خوشرو باشین تو تخته @_@
این حس غبطه من زد بالا ^_^ :))))
پاسخ:
از چ لحاظ؟ :دی انقد خوب نوشته شده بود ینی؟ :دی
قشنگ بود:)
پاسخ:
:)