Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

به قول دوستان مرزی بین تخیل و واقعیت نمی بینم!

+ اگر حرفی داشتید اون بالا می تونید من و پیدا کنید :)

پیام های کوتاه

با پست قبل می شود خیلی چیزها را توجیه کرد

دوشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۳:۴۹ ق.ظ
اینکه کسی که نقص عضو داره، وایسا ببینم اصن از کجا معلوم این نقص باشه این ماییم که بش میگیم نقص عضو نه؟ خلاصه از کجا معلوم همچین کسی غیرعادی باشه؟ اصن شاید ما غیرعادی هستیم، کسی چه میدونه؟ یا هرچیز دیگه ای...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۹
فو فا نو

نظرات  (۵)

من کاملا مخالفم.
یک موردی که باید تذکر بدم اینه که تعداد پست های توی صفحه ی اولتون رو کاهش بدید.
این غلطانک کنار صفحه خیلی کوچک شده.کار رو برای مخاطب سخت میکنه.اگر تعداد پست ها کمتر باشه این غلطانک بزرگتر میشه.
پاسخ:
خب باشین :)))
حاقل دلیل میاوردید خب وقتی میگین مخالفین!!!
این خب باشین جواب کسی هم ک دلیل نمیاره :))

در اون حد کوچیک نیس که!!! خصوصا ک کس دیگه هم جز شما تا حالا این رو نگفته :/
فک کنم مشکل از تنظیمات سیستم شماس، البته، شایدم تنظیمات سیستم من یا چند تا مخاطب دیگم جوریه ک کوچیک نیس :/ شایدم روشون نشده بگن :/
ب هرحال با اینکه دوس ندارم ( چون دوست دارم همه ی پستام در دسترسم باشه یه جا ) ولی خب اگر قراره مخاطب این وب باشین چاره ای نیست و باید ب حرفتون گوش بدم، احترام ب مخاطب واجب تر راحتی منه :)
الان اوکی شد؟ :))

پ.ن: یه وقت منت حساب نکنین حرف بالامو، منظور بدی نداشتم @_@
مخالفت من بدین دلیله که احساس میکنم شما توی ذهنتون تعریف مشخص و دقیقی از نقص ندارید.
من میتونم نقص رو اینطور(فی البداهه)تعریف کنم:هر کمی و کاستی که موجب بشه شخص نتونه به راحتی دیگران کارهاش رو انجام بده نقص محسوب میشه.
خب مشخصا شما سعی میکنید نقص دیگران رو با این دیدگاهتون توجیه کنید.دیدگاهی که بیان میکنه یک بیمار روانی هیچوقت وجود نداره!تنها چیزی که وجود داره اینه که اون شخص یک سری کارهایی میکنه که با عقل ما(به ما دقت کنید)جور در نمیاد.
شما میگید فردی که از یک لحاظ کمبود هایی داره در صورتی که ما به اون کمبود،به دیدی یک کمبود،نگاه نکنیم در واقع کمبود نیست.این دیدگاه ماست که باعث میشه به اون فرد به چشم یک فرد ناقص نگاه کنیم.
ولی من مخالفم.
چرا؟
چون شخصی که به طور مثال یک دست نداره از نعمتی به نام دست بهره مند نیست.اگرچه ممکنه بدون دست از خیلی از ماها موفق تر باشه.یا یک بیمار روانی از نقصان عقل رنج میبره.اون بیمار قدرت اندیشه نداره.کارهایی رو انجام میده که در آخر به ضررش تموم میشن.پس نقص داره.چون نمیتونه به راحتی ماها تصمیم بگیره.
در مورد غلطانک هم باید بگم که الان بهتر شد.وقتی که کوچک باشه باعث میشه که اگر ما یک میلیمتر موس رو به پایین هدایت کنیم چهار تا از مطالب شما رد بشه.ولی در صورت بزرگ بودن خیلی راحت تمام مطالبتون رو میتونیم ببینیم.
خیلی پرحرفی کردم ببخشید.
۱۹ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۵۳ مجتبی آستانه
حالا بحث عادی و غیر عادی به کنار! ولی خدایی یحث نقص عضو رو دیگه زیر سوال نمیشه برد! نقص یعنی نبود دیگه! خوب وقتی یه نفر یه عضوی رو نداره میشه نقص عضو! مگه اینکه ماها اضافه عضو داشته باشیم! که اینم بعید نیست!
اما بحث عادی و غیرعادی با توجه به اینکه یک مفهوم تعریف شده است و می تونه متغیر باشه حرف شما درسته! شاید ما غیرطبیعیمو اون ها طبیعی! شاید اصا همه مون عادی هستیم! یکی یه کم کمتر یکی یه کم بیشتر
مجتبی من متوجه نمیشم!زشته!واقعا زشته!بله،خیلی زشته!من میام کلی الکی برای خودم حرف میزنم کلی فلسفه میبافم به هم بعد تو میای کل حرف ها رو تو یه کلمه میگی.
کاسبی ما رو به هم میزنی.
اه
فوفانو..
سگ برفیه
yon.ir/VN0F
پاسخ:
مرسی همچین گفتی خودت پیدایی گفتم چی هس حالا خخخ این ک هیچیت پیدا نبود حتی پیژامه ات خخخخ