Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

به قول دوستان مرزی بین تخیل و واقعیت نمی بینم!

+ اگر حرفی داشتید اون بالا می تونید من و پیدا کنید :)

پیام های کوتاه

با نوازش خارها گل می شود

سه شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۰۴ ق.ظ


- پام میخاره، تو رو خدا بیا بخارشون بلکم خفه شن! خودت ک میدونی...من دستی ندارم ک بخارونمش.

+ خار؟ خار مگه محافظ گل نیس؟ چرا میگی خفه شن؟ یا اصلا از کجا معلوم میخارن شاید که مینازن و دلشون نوازش میخواد...هووم؟ اگر دلشون خاریدن میخواست که بعد خاروندن قرمز و زخم نمیشدن که...

- چی میگییی؟!!! شاعر شدی؟ یه کلام بگو نمیخوام بخارونم برات دیگه! اصلا از اولشم نباید منتت رو میکشیدم. اخه خدا این بود رسمش؟ که ما رو محتاج بقیه کنی و اینجوری جوابمون رو بدن جای کمک؟

+ خب امتحانش که ضرر نداره! به جای خاریدن بذار بیام برات نازش کنم ببینیم چی میشه هوم؟

- وااااای باشه باشههه، تو فقط بیا بعدش هر غلطی خواستی بکن!


.

.

.

+ خب چطوره؟

- هوووم 

+ یعنی الان بهتری؟ دیگه عصبانی نیستی؟

- اره، میگم خودمونیما شاید ک اصن خدا سر عمد یه کاری کرده من اینطوری شم که یاد بگیرم دیگه وقتی جایی از بدنم میخارید اش و لاشش نکنم، هوووم؟



پ.ن: دلم برا نوشتن تو اینجا کلی تنگ شده ولی فعلا متن اماده ندارم ک بذارم اینجا پس اینو ک یه نوشته قدیمی بود رو گفتم بذارم لااقل هوسم بریزه :))

البته یکمم تغییرش دادم ک بهتر شه. امیدوارم خوب شده باشه :))

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۴
فو فا نو

نظرات  (۶)

۰۴ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۲ مجتبی آستانه
در ابتدای امر آرزوی سلامتی برای اون شخص می کنم.
دوم اینکه این تشبیه خارش به خار و گل رو نگرفتم!
اینجور نگرش ها آس هستن! که خارش و زخم شدن رو این جوری بهش نگاه کنیم! معمولا با چنین تفکری به اطرافم نگاه نمی کنم! خارش رو فقط مصیبتی می دونم که باید اینقدر بخارونمش تا اون قسمت صدمه ببینه و دیگه هوس خاریدن نکنه:|
پاسخ:
خخخخ واقعی نبود :) ولی مرسی از ارزوی سلامتی ب هرحال :)))

میبینم ک راه افتادید خخخخ دیگه متوجه نمادین حرف زدنم شدید :) حالا ک انقد پیشرفت کردید خدا رو چ دیدید؟ شاید در اینده تشبیهاتمم متوجه شید خخخخ امیدوارم ینی :))

پیشنهاد من ب شما اینه دفعه بعد ب جای اسیب زدن سعی کنید مثل متن عمل کنید ببینید جواب میده یا نه D:
 
پ.ن: از محبت خارها گل می شود :) یه جمله معروفه ک ازون الهام گرفتم. متن در راستای این هست ک حتی اگر بدی هم دیدی محبت کن و مطمین باش جواب میده :)


این کامنتو میذارم جای کامنت مریم. ک یاد بودی باشه برای کامنتیش ک یهو نمیدونم چرا غیب شد :|

در ادامه اینکه ساداکو کجایی دقیقا کجایی؟ پنهانی کار نکن بیا جلو. حداقل میذاشتی هفت روز بگذره بعد کامنت رو منهدم میکردی خخخخ
۰۴ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۴۸ یک دختر شیعه
خخخخخ دشمنام زیاد شدن فوفانو=))دی
دوباره مینویسم من از رو نمیرم=))
خیلی به دلم نشست^_^
پاسخ:
خخخخخ نه بابا دشمن منن یحتمل خخخ

مرسی ک دوباره اومدی گفتی ^_^ :)
۰۵ اسفند ۹۴ ، ۰۹:۵۰ زهـــ:)ــرا خســـروی
از جمله ی به اصطلاح شاعرانه (+) خوشم اومد^__^
پاسخ:
نفهمیدم دقیقا از کجاش خوشت اومده خخخ ولی مرسی ک خوندی و از یه جاش خوشت اومد ب هرحال =)
۰۹ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۵۳ مجتبی آستانه
عه این خرسه کی اضافه شد؟؟؟خخخخ
پاسخ:
خخخخ شاید دو روز پیش...شایدم سه روز پیش...مطمئن نیستم :/
۱۰ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۴۸ رفیعه رجعتی
اوووووو چ خوچمل شدهههه اینجا^___^

بازم ک رفدی تو متنای فلسفی=))
پاسخ:
^_^

خخخخ دیگه ما اینجوری هستیم دیگه، پوزش :دی