Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

به قول دوستان مرزی بین تخیل و واقعیت نمی بینم!

+ اگر حرفی داشتید اون بالا می تونید من و پیدا کنید :)

پیام های کوتاه

تو آبی و من آبی این برکه کاشی... *

شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۰۵ ب.ظ

می روی و ندارم چاره ای که بمانی... **




* آبی اولی منظور آب و آبی دوم منظور رنگ آبی ست...

** اشاره به اینکه آب یه جا نمی ماند و میرود...


پ.ن: عکس پروفایل دوستی بود و ما با دیدنش این بیت به ذهنمون رسید. با تشکر از آقای علیرضا بدیع :))

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۲
فو فا نو

نظرات  (۱۰)

۲۲ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۰۳ مجتبی آستانه
یعنی شعرش از شما نبود؟ البته چه نباشه چه باشه قشنگ بود.
یه سوال! آیا غیر از آب مایع؛ آب دیگه ای هم داریم؟؟؟
پاسخ:
شعر اصلی برای اقای بدیع هست که میگه تو ماهی و من ماهی این برکه کاشی، البته مصرع دومش کامل از خودم بود...
اره اب یخ زده ک جامده خخخ
خب میخواستم تفاوتش رو با ابی نشون بدم برا همین؛ ینی ذهنم رو جمله اول بود و فک میکردم اگر اینجام نگم اشتباه برداشت میشه خخخخ حالا درستش میکنم :))
۲۲ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۲۲ عرفـــــ ـــان
چقد مفهومش سنگین بود :)
پاسخ:
:)
۲۲ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۵۹ یک دختر شیعه
مخم پوکید انقدر بهش قکر کردم دختر جان
: |
دییی
پاسخ:
ب چی؟ :دی
چه حس خوبی داره عکسه :)
توام خوب تونستی تغییر بدی مصرع رو ها ایول :)
پاسخ:
هوم :)
مرسی ولی مصرع دوم از خودمه اقا! الکی ب پای اقای بدیع ننویسش :))))
انصافأ اگه پ ن هاتون نبود مغزم نصف میشد.جا داره تشکر کنم ازتون :)
پاسخ:
خخخخخ خواهش می کنم : )
۲۴ اسفند ۹۴ ، ۱۰:۳۰ یاسین ناطقی
منم همونی که محمد151 گفت :) خخخخ ولی جالب بود این تغییری که توش ایجاد کردید :)
پاسخ:
:)))))
۲۴ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۵۸ رفیعه رجعتی
چقدر واسم نوستالژیک طور هس این شعر علیرضا خان:)
پاسخ:
:)
امروز تاجیک جانم آمد ^___^
یه عالمه عکس گرفتم باهاش :دی
احتمالا بعد عید میزارمشون برات
خیلی خیلی خیلی مرسی^______^
امیدوارم تو هم هستی خانوم رو دوست داشته باشی
پاسخ:
 چ خووووووووووب :)))))))))
من گفتم اگر میشه کاری کنن 22 ام برسه ولی گویا نشده...
خواهش میکنم :)
هر چه از دوست رسید نیکوست :)
این ینی دوستش داشتی تاجیکو؟ خداروشکر :)
پیام بهتری به ذهنم نرسید!همی که امضای خودمه رو نوشتم :دی
حالا کجاش نوشتن علی یارت؟ :دی
ببینمش ^_________^
پاسخ:
قشنگه همینم خیلی :)))
نشون دادم دیگه :))
(:
پاسخ:
:) حضورت خوشحالم کرد