Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

به قول دوستان مرزی بین تخیل و واقعیت نمی بینم!

+ اگر حرفی داشتید اون بالا می تونید من و پیدا کنید :)

پیام های کوتاه

اولین و آخرین کسی که روز اول فروردین بهم زنگ زد...

يكشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۵:۱۱ ب.ظ
دفعه اول که زنگ زد، گوشیم پیشم نبود. وقتی بعدا شمارشو رو گوشیم دیدم چشمام از بادومی بودن دراومد و گردویی شد! اخه اون خیلی مشهور بود؛ یعنی چیکار می تونست با من داشته باشه؟! یعنی انقدر براش مهم بودم که شخصا روز اول سال نو بهم زنگ زده تا عیدو تبریک بگه؟ یا نه!شایدم دستش خورده و اتفاقی بوده! تو همین فکرا بودم که دوباره زنگ زد، با دستپاچگی گوشی رو جواب دادم.
مثل اینکه روش نشده بود گوش در گوش باهام حرف بزنه چون صدای ضبط شدشو برام گذاشته بود و می گفت باید بری تو مای ایرانسل تا هزار تومن عیدی تو بگیری یا یه همچین چیزی. راستش انقدر استرس داشتم که درست نفهمیدم، چون منو این همه خوشبختی محاله!

پ.ن: اصل داستان واقعیه و دوبارم جدی زنگ زد بم، با شماره 7031
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۱
فو فا نو

نظرات  (۷)

۰۱ فروردين ۹۵ ، ۱۷:۳۴ عرفـــــ ـــان
به من همون ایرانسلم زنگ نزد :دی
پاسخ:
بهتر :دی
خوش به حالتون! اگر عرفان نمیگفت ایرانسل زنگ زده متوجه نمیشدم.
پاسخ:
بد ب حالم :| اول میخواستم واضح بگم و اینکه رفتم شماره رو سرچ زدم ک فهمیدم ایرانسله رو بگم بعد دیدم میشه سرکاری و طنزش کرد یکم، برا همین تغییرش دادم! از مای ایرانسل و صدای ضبط شده ینی مشخص نبود؟ :/
ای وای! نه البته نه اینکه گنگ باشه! نه. خیلی هم جالب بود. این من رو یاد داستان استاد میرزا که اول شده بود پارسال انداخت. اونجا هم وقتی دیدگاه ها رو خوندم فهمیدم قضیه چیه! من کلا دیرگیرم. ولی جالب بود.
پاسخ:
:))) انگار هول شدین خواستین توجیه کنین ک من باز نگم بد مینویسم خخخخ
مرسی از توضیح :))
پس چرا به من زنگ نزد؟ ایرانسل بی ادب :|
پاسخ:
نمدانم :))
نه هول نشدم! فقط کلافه شدم که باز شما میخواستین این حرف رو بگین! خخخخ.
پاسخ:
خب نمیخواستم بگم ک :دی بد ب حالم ب خاطر زنگ زدن ایرانسل بهم بود خخخ صرفا پرسیدم ک بدونم نشونه ها درست بودن یا نه
اوو بهت زنگم زدن ؟
منم آقای روحانی کله صبح بهم عید رو تبریک گفت خخخ
عیدت مبارک فاطمه جون
" راستی شما نسبت به نوشته های ما لطف داری " ممنونم :)
پاسخ:
اره :دی
برا من ساعت شش و نیم عصر رسید پیامکشون :))
بهارت مبارک خانوم نویسنده :)
نمیگم خواهش میکنم چون حقیقت محضه چیزی ک گفتم :)) حداقل از نظر من :دیییی
۰۲ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۲۷ مجتبی آستانه
خخخخخخخ
عیدتون مبارک:)
پاسخ:
عید شما هم هم :))