Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

به قول دوستان مرزی بین تخیل و واقعیت نمی بینم!

+ اگر حرفی داشتید اون بالا می تونید من و پیدا کنید :)

پیام های کوتاه

+


خدیجه ی خوب :)


حتی اگر دور باشیم از هم، اسمون من و تو رو بهم میرسونه، با نگاه کردن بهش...




پ.ن: من خوشم از تبریک گفتن و تبریک شنیدن درباره ی تولد جسمی نمیاد! ولی دلایلی هم دارم ک میتونه بعضی وقتا این کارو شیرین کنه، این تبریک یکی ازون تبریکاس که ب خاطر دلایلش شیرینه :)

پ.پ.ن: دوست داشتم بیشتر ازینا بنویسم ولی خجالت کشیدن مانع میشه -___-

پ.پ.پ.ن: پستام نیم قرنه شدن خخخ پست نیم قرنیم تقدیم به تو :))))

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۴
فو فا نو

نظرات  (۶)

^_^
پاسخ:
:))))))))))))
۰۴ فروردين ۹۵ ، ۱۰:۴۰ مجتبی آستانه
چون خوشتون نمیاد تبریک نمی گم! فقط تولد معنوی تون کی هست اون موقع بیایم برای عرض تبریک؟
پاسخ:
نه اینجور نیس که از تبریک گفتن ناراحت شم، خوشحال میشم فقط از لحاظ فلسفی مشکل دارم :دی
اون رو هم نمدونم! یهوییه :))
من همین تبریک نگفتتونو قبول می کنم و برا معنویجات هم نگهش می دارم! :))))
۰۴ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۵۴ عرفـــــ ـــان
وای من عاشقه این بچه ام :)
پاسخ:
منم هم :)) خیلی خوبه :)))
مبارک باشه (اگه دلتون میخواد معنوی دلتون نمیخواد مادی!)
به هر صورت مبارک باشه
پاسخ:
ممنونم بسیار :)
:)
پاسخ:
:)))
فوفانوووووووووووووو تولدت یه عالمه مبارک باشه باد صبای من ^_^ ان شاءالله یه عالمه موفقیت و روزای خوب تو 19 سالگی در انتظارت باشه :)
پاسخ:
مرسی عزیز جان :))))) مرسی ازین همه کادوی عالیییییی :)))))))  ^___^