Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

به قول دوستان مرزی بین تخیل و واقعیت نمی بینم!

+ اگر حرفی داشتید اون بالا می تونید من و پیدا کنید :)

پیام های کوتاه

سخت ترین انتخاب زندگی: اول اینو بخورم یا اونو؟

يكشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۵:۲۳ ق.ظ

اول جریان اینطوری بود،



که در آخر این موند برام و سوالی که تو عنوان گفتم.



اخر سرم یه گاز از این زدم و یه گاز از اون؛ یعنی همزمان خوردمشون که در حقشون اجحاف نشه! =)))


موافقین ۸ مخالفین ۱ ۹۵/۰۲/۱۹
فو فا نو

نظرات  (۲)

اولاً که از جمله معضلات حل نشده زندگی من همینه D:
ثانیاً هم این‌که خراب اون نحوه چیدمان چغاله‌های عکس اول شدم! :))
ثالثاً هم این‌که عادلانه‌ترین (!) حالتش به این صورته که چشمتون رو ببندید و هر چی پیش آید، خوشمزه آید! ^_^
رابعاً هم بازم معذرت می‌خوام و دم شما گرم...
پاسخ:
سختیش خصوصا اونجاس که دقیقا اخرین ذخیره امسالت هم باشه :)))
خودمم خرابشم :)))
هوم اینم نظریه. لحاظش میکنم حتما برا دفعه بعد، مرسی :))))
وای نگید تو رو خدا. این همه معذرت خواهی نمیخواست که. خصوصا که کار بدی نکردید که :)
مگه چغاله بادوم هنوز هست؟! @_@
پاسخ:
الان که دیگه فک نکنم. اون مال چند وقت پیشه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی