Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

به قول دوستان مرزی بین تخیل و واقعیت نمی بینم!

+ اگر حرفی داشتید اون بالا می تونید من و پیدا کنید :)

پیام های کوتاه

دوستی یعنی چی؟ دوست یعنی کی؟

دوشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۷:۲۶ ب.ظ


پست موقت.

خوشحال میشم نظرتونو بدونم...


پ.ن: موقت نیس! میذارم باشه، نظرم عوض شد :))



موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۰
فو فا نو

نظرات  (۱۶)

دوستی یعنی صداقت و رفاقت و از برادر/خواهر نزدیک‌تر
دوست یعنی کسی که بشه روی اسمش قسم خورد و ویژگیای بالا رو داشته باشه؛
(بازم معذرت می‌خوام)
پاسخ:
ممنونم بابت جواب :)

نه بابا این حرفا چیه :) چیزی نشده که معذرت بخواید :)
نیاز به نوشتن ی پست داره جواب این :)
البته من قصد نوشتنشو ندارم :)
پاسخ:
همین که گفتید نیاز به نوشتن یه پست داره هم، ممنون :)
یک سخن معروف است که میگوید دوست برادر/خواهری است که خودت آن را انتخاب میکنی!
دوستی یعنی: کم برداری ولی کم نذاری که رفیقت کم نیاره
پاسخ:
ممنونم :) نظر قشنگیه...
۲۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۳۹ پریســـآتیـــــس : )
نظری ندارم واقعا !!

نمیدونم چی بایدجواب بدم
پاسخ:
:) همین که گفتی نظری نداری هم مرسی :))
من یه جمله ی ساده واسه دوست دارم:
دوست صمیمی و واقعی اونیه که میتونستی حتی پدرومادرت هم با هم دعوا کردن بهش بگی!
همینو بگیر برو تا ته
اما دوست بخوام بازش کنم کسی که باعث پیشرفتت بشه نه پس رفتت چه اعتقادی چه اخلاقی چه هرچیز دیگه، دوست اونه که بتونی راحت گوشی رو برداری بگی دلم گرفته، بتونی از عیب های ظاهری و باطنی ت حتی بهش بگی.
پاسخ:
ممنونم از توضیحت خانوووووووم :)
دوستی : حماقت پایدار
دوست : احق همیشگی
پاسخ:
خیلی تعریف باحالی بود! :دی

مرسی :)
۲۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۳:۵۸ بابا لنگ دراز
دوست یعنی کسی که سر جلسه امتحان هرچی نوشت بده تو هم بنویسی :)
اصن بهترین مکان واسه سنجش رفاقت،سر جلسه ی امتحانه :)
پاسخ:
اصن بهترین تعریف از دوستی همین بود که الان شما گفتین :| خخخخ

مرسی :)
۲۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۳:۳۵ شکیبا حاجى زاده
دو نوع تعریف از دوستى داریم
تعریف اول:دوستى یا اصن دوست واقعى ینى سر خوشیا نرسه باشه... همیشه باشه!حتى اگه نباشه ولى به یادت باشه ..

تعریف دوم:دوستى ینى که وقتى میگى گشنم شده نگه خب که چى ؟! چیکار کنم؟! یا اینکه نگهه باشه بریم یه چیزى بخوریم ولی نوبت توها با یه لبخند لطیفف بگه نوش جونت اصن مهمون خودم.

خودم تعریف دوم رو بیشتر قبول دارم:))
پاسخ:
هوم :/ هر دوش با همم میشه ولی ها :)) مرسی عزیزم :)
۲۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۲۸ شکیبا حاجى زاده
اره ولی :/
فوفانو من الان گشنم شده!
خخخخ
پاسخ:
خخخخ خو برو یه چی بخور :/
۲۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۱۹ شکیبا حاجى زاده
الان خوبه من تورو با کیک و ساندیس عوضت کنم؟:/
پاسخ:
واییییییییی خدا الان گرفتم منظورتو خخخخخخخ
ببخشید :))))
خب بیا بریم یه چی بخوریم مهمون من :))))))
نکه به صورت فیزیکی کنار هم نیستیم ذهنم به اینجا نرسید :) شرمنده :)
ولی خب ازونجا که فو فا نو ام برات غذا رو میارم همینجا خخخخ

بفرمیو:

http://yon.ir/HyM0

ازینام داریم کاملا خونگی خخخ


http://yon.ir/HGvo
۲۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۸:۱۹ شکیبا حاجى زاده
😍
تو با من چه کردی ای دوست خخخ
من هم اکنون تورو ب عنوان دوست خیلی خوب خودم بر میگزنیم
دومی چیه ؟سیب زمینی؟
نونه چشم داره:/
گوشم داره
دهنم دارههه کههه
استغفرالله-_-
خخخخ
پاسخ:
خخخخ
قربان شما. مام شما رو به عنوان یه دوست خیلی خوب اینجا برگزیده بودیم از قبل :))
اره سیب زمینیه و دقیقا همینه ک میگی خخخخ
چشماش خودش روش بود ولی بقیه اش کار خودمه خخخخ
تازه اینو نگا. همون سیب زمینی مذکوره که الان اینم اینجا برا خودش چشم و اینا داره :دی

http://yon.ir/Wtlu
۲۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۰:۳۱ شکیبا حاجى زاده
خخخخ از دست تو.نگا چه بلایی سر بدبخت اورده:/
باحاله میگم تو هم حواست به چه چیزایی که نیست خخخ
چقدر هنرمندى اخه:دى
پاسخ:
بده شکل دادم بهشون؟ بده؟ خخخ
شکل خصوصا شکل صورت زیاد میسازم یا میبنم رو در و دیوار که حالا برا یه سریاشونم داستان میسازم. اونا که قراتر از صرفا یه صورت لبخند دارن مثلا. از بچگی به خاطر حوصله سر رفتنم این کارو میکردم بعدش تبدیل به علاقه و لایف استایلم شد خخخخ
چشمات هنرمند میبینه :پی
۲۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۵۴ پریســـآتیـــــس : )
من دلم دوست خواس :(
پاسخ:
همه یه جورایی دوستیم با هم ولی شاید در اینده یه صمیمیشم برات پیدا شه... :) منم دوست خاصی تو واقعیت ندارم...
۲۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۳:۴۵ مجتبی آستانه
معنی پست موقتم فهمیدیم خخخخخ
پاسخ:
خب بعدش اضاف کردم میذارم باشه و پشیمون شدم که :))
۲۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۳:۴۸ مجتبی آستانه
دوست با دوستی خیلی فرق می کنه! امکان داره دو نفر دوست باشن ولی دوستی نداشته باشن؛ و یا دو نفر دوستی داشته باشن ولی دوست نباشن.
بذارین با یه مثال بهتر توضیح بدم:
xوy با هم دوستن سلام علیک دارن و با هم میگن و می خندن
xوz با هم دوست نیستن ولی سلام علیک دارن و با هم میگن و می خندن و گریه می کنن.
x,z یه رابطه عمیقی دارن که نمیشه بهش گفت دوستی. مثل زن و شوهر؛ فرزند و مادر و ...
پاسخ:
مگه میشه؟ خب هر کی دوستته ینی باش دوستی داری دیگه. فک کنم بدونم البته در اصل منظورتون چیه ولی به نظرم کلمه جایگزین براش انتخاب کنید بهتر باشه چون دوست و دوستی به هم مرتبطن اخه و با هم باید بیان طبعن :/
من زیاد بین کلمه دوست و دوستی تفاوت نمی بینم :دی
ولی خودم یجور تعبیرش میکنم.که مثلا بعد بیست سال به یاد بیارم اون شخص دوست رو و حتی با پیغامی مثلا تو لحظه هایی که ممکنه فکرشو نکنه به یادش باشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی