Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

به قول دوستان مرزی بین تخیل و واقعیت نمی بینم!

+ اگر حرفی داشتید اون بالا می تونید من و پیدا کنید :)

پیام های کوتاه

(:

:)


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۴
فو فا نو

نظرات  (۱۹)

4 تا
پاسخ:
:)
2 تا
.
.
اگه میشه به کلبه منم سرکی بزنید
ممنون
پاسخ:
ممنون :)
میایم :))
دو تا تو ظرف عدس پلو
یکی تو ظرف گوجه و خیار
یکی هم اون لبخند قرمزه
پاسخ:
ممنون خیلی :)
۲۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۱۲ شکیبا حاجى زاده
4تا لبخند میباشه:دى
پاسخ:
مرسی :دی
4 تا
هر کدوم از بشقاب ها که یه لبخند دارن، اون بشقاب پلو رو اگه برعکس کنی ، پلو ها هم شکل لبخند در اومدن :)
اونجا هم که دوتا بشقاب ها شدن چشم و یه لبخند براش کشیدی:)
لبت خندون :)
پاسخ:
خیلییییییییی مرسی. لب خودت هم ^_^
4تا
پاسخ:
ممنون :)
8تا
من لبه های بشقابارو هم لبخند حساب می کنم :)
پاسخ:
خیلی هم کار خوبی میکنی :) خوشحال شدم دیدم حساب کردی اونا رو هم :) ممنون :)
۲۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۳:۴۴ مجتبی آستانه
هیچی! چون اگه از نظر اگزستیالیسم غربی به این قضیه نگاه کنیم این رو شاهد هستیم که لبخندشون از غصه غم انگیز تره! چون به جای خورده شدن به بازی گرفته شدن! این به بازی گرفته شدن خیلی سخته خیلی!
پاسخ:
:| والا من خوردمشون بعدش و قصدمم بدی کردن بهشون نبود که اگر بود... و فک میکنم خودشونم خوشحال باشن... بعد اینکه چیزی که من رفتم از این اگز... خوندم با اینی که شما گفتین فرق میکرد که :/ شایدم من درسن نفهمیدم. به هرحال فک کنم کل کامنت شوخیه. شوخی هم شوخی های قدیم :| خخخخ
4 تا لبخند درشت دیدم و تمام اون حاشیه ظرف‌ها رو باز به شکل لبخند این مدلی D: دیدم! من دیگه خیلی خوشحالم :))
پاسخ:
خیلی هم عالیه که اینجور دیدین :)) مرسی :)
منم با جناب استانه موافقم و یک انجمن حمایت از لبخندهای اگزیستانسیالیسمی به بازی گرفته شده راه انداختم و شما رو به دادگاه جهت ارائه عدله احظار میکنم:/
پاسخ:
مرسی از شوخی خیلی بامزت :| خخخ
۲۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۱۳ عرفـــــ ـــان
من سه تارو دیدم ولی کامنتارو خوندم فهمیدم 4تاس :)
پاسخ:
اره اول سه تا دیده میشه فقط :) ممنون :)
۲۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۲۸ مجتبی آستانه
خانم رنگی شما وکیل مدافع خوراکی های به بازی گرفته شده باشید؛ منم قاضی دادگاه
پاسخ:
کماکان :| خخخ
خخخخ 10 تا :/ ... تازه با توجه به یه اصل هندسی، میشه بگیم بی نهایت تا لبخند هس توی این دو تا تصویر! چون هر تیکه از محیط بشقاب ها میتونن دهان محسوب بشن و خب چشم هم که به تعداد کافی داریم توی کادر :)
پاسخ:
مرسی :)) منم خیلی پیدا کردم توش ولی دیگه بی نهایت فک نکنم باشه با این که خیلی زیاده :/ :))
۲۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۱۳ ایزابلا ایزابلایی
یه عالمه :)) 8تاشو دقت کردم ، بقیه اش هم دقت نکردم :)
پاسخ:
اره منم یه عالمه دیدم تا یه جاش شمردم بقیه شو هم حوصلم نشد هم قاط زدم :)) مرسی :)
۲۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۰۴ شکیبا حاجى زاده
:|
نظرمو پس میگیرم
اصن به نظرم 20تا لبخند وجود داره بلکم بیشتر شایدم30تا مثلا :دى
پاسخ:
:))))
اوکی نظر داده شده پس داده می شود :))
دقیق نمیدونم ولی منم زیاد دیدم :)
اون قرمزا ترشی البالوست ایا؟!
فک کنم دیگه با این نظر به شکمو بودن من پی بردی قشنگ! :دی
پاسخ:
اره :)) 
خب خوشمزست دیگه :)) حق داری :))
گرفتی ملتو :))
پاسخ:
چرا؟ :))
خخخ 8 تا می بینم اگر کامنتا رو بی خیال شم

دو تا تو عنوان پست می بینم
دو تام تو خود پست
چهار تام در منطقی ترین حالت در عکس می بینم

+ یکی رو یادم رفت ، رو لب خودم :))
پاسخ:
دمتون گرم ^_^ این زاویه دیدی که گفتین هم دوس دارم :) که لبخندای رو لب خودمون و اونایی که تو پست نوشته شده و... هم حساب بشه توش
+ ممکنه تو عنوان سه تا حساب بشه ، چون "لبخندا" بود حسابش نکردم ^_^
پاسخ:
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی