Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

به قول دوستان مرزی بین تخیل و واقعیت نمی بینم!

+ اگر حرفی داشتید اون بالا می تونید من و پیدا کنید :)

پیام های کوتاه

اقای سِپا

چهارشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۶:۰۹ ب.ظ

در حاشیه:  سِپا این رِل ویت"عروسک صندوق چه گو" ! خلاصه حواستون باشه براش نقشه نکشید :))

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۹
فو فا نو

نظرات  (۲۱)

چه قشنگ :) چه کار جالبی با دستکش کردی :دی
پاسخ:
:) ^_^
چه باحال جا دستکشی ایه ما هم دقیقا همینجوری ولی من تا حالا اینجوریشو دقت نکرده بودم : ))
پاسخ:
برعکس تو من از همون اول هر جور بش نگاه کردم فک میکردم اون عینکشه و اینا. اصن هرکار میکردم نمیتونستم جور دیگه ببینمش خخخخ
موفق باشید.
پاسخ:
هم چنین :)
می‌گم چرا ننوشتی مزدوج هم شده؟ :-"
:)))
پاسخ:
عه حواسم نبود :)))) وایسا الان مینویسم به همراه عکس عروس خانوم با اجازت :))
عه؛ عه نه عکسشو نذار :-" همون اسمشو بنویسی کافیه. :دی
پاسخ:
نامحرم میبینه زشته؟ :))) باشه پس نمیذارم :)
میتونم از روی ذوق جیغ بزنم بعد دیدن این اثر
پاسخ:
منم میتونم از روی ذوق کلی لبخند بزنم بعد دیدن این نظر ^_^
۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۰۲ شکیبا حاجى زاده
این چقدر بامزس خخخ اولش که عکس سمت چپ رو دیدم فکر کردم شخصیت کارتونى یا نقاشیه همش .
چقدررر هنرمند اخههه:دى
+ن بابا با تو یه دو سه نفر دیگه هستن که هنوز پیام میذارم انگار نرفتم از بیان :/
دستت درد نکنه این اهنگ تیرسن رو خیلی دوس دارم تجدید خاطره شد :)
اتفاقا در عین قشنگ بودن ساده هم هس نت بیشتر اهنگاش .
پاسخ:
برا همین گذاشتم که اشتباه نشه. اخه انقد روش رنگ خالی کردم که به سختی قابل تشخیصه :)))) اقا شرمنده نکن دیگه خخخ

+ پس من هر وقت کارت داشتم یا خواستم اهنگ بذارم همین ور بذارم کافیه؟ :)
عه پس خودت داشتیش؟ :)) ولی شاید نداشتیش برا همین تجدید خاطره شد :/ شایدم داشتیش و خیلی وقت بود گوش نداده بودی برا همین :))) به هرحال حواسم باشه دیگه اهنگای نسبتا مشهور نذارم :)))
خیلی هم خوب. با ساده ترین نت ها پس این اهنگای دلچسبو میسازه :)
عجب :))
پاسخ:
:)) 
دیوونه ای تو دختر :دی
پاسخ:
قربان شوما :)) دیگه فقط دیوونه بودن از دستمون برمیاد دیگه، چه کنیم :))
وااااااااااای چه کار جالبی....وااااای آقای سپا!!!!! چه با نمک!!!!! ^_^
پاسخ:
ادم این حجم از ذوق و اینا رو که میبینه ذوق میکنه کلی :))) چقد خوب بود کامنتت با اون علامتای تعجب :)))) ^_^
همه چیزش به کنار، اون دندوناش به کنار خخخخخ
پاسخ:
«)) 

© (مستر) یاسون
در اینکه اقای سیا خیلییییییییییییی باحاله شکی نیست:دی ولی عایا فک کردی مثلن چه کاری میتونه با پای سومش انجام بده اصنی؟
پاسخ:
باحالی از خودته :))
اره فک ک کردم ولی زیاد نه. یکی دوتا چیز پیدا کردم فقط :/ یکیش جلوی توپ رو گرفتن یکیش پرت کردن یکی از جلوی ماشین ب اونور ک بش نخوره. اینا در حالت معمولی هم هس درسته ولی اینجا صحنه فرق داره تو ذهنم خخخخ
۰۲ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۳۶ غزاله رضایی
چی باحال فوفانوووو:)))) دختر خلاق به به:))
پاسخ:
چه همه انرژی مثبت :))) مرسی :))
۰۳ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۰۹ کاکتوس آبی
ممنون عزیز دلم :)
۰۴ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۴۷ مهراد علوی
چه خلاقیتی!
پاسخ:
:))
خلاقیتت تو حلقم :)))
پاسخ:
نوش جان :))
این خیلی باحاله دختر :)
پاسخ:
^_^ :)
۰۵ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۲۸ یک دختر شیعه
برا پست بالان کلن ریشه ی حفظ یا حذف فرق داره بالام جان= ))
۰۵ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۲۹ یک دختر شیعه
ها اهان خخخخخخ دقت نکردم :دیییییی
عجب سوتی ای نزدیک بوده بدیییی
پاسخ:
اره :)) منظورم زبونی و از لحاظ معنوی بود در کل.
چ باحال =))
این عکسه رو دیده بودم ، نشده بود بخونم ، هی تو مخم راه می رفت!
میگم حالا دقیقا چه کاری تونست بکنه که با دو پا نمی شد ؟