Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

به قول دوستان مرزی بین تخیل و واقعیت نمی بینم!

+ اگر حرفی داشتید اون بالا می تونید من و پیدا کنید :)

پیام های کوتاه

گفته بودم که برمیگردم :)

سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۳۱ ق.ظ

به شدت دلم تنگ شده ولی نوشتنم نمیومد، میخواستم با یه چیز خفن برگردم یا حداقل جالب، ولی نشد؛ با اینکه سوژه دارم نمیتونم بنویسم فعلا. دیدم اینجوری


سیاه چاله ذهنی


نشستن و منتظر موندن که از سیاه چاله ذهنم یه متن اماده همینجور یهو تراوش کنه بریزه بیرون فایده نداره.

کامنت های دوستان هم این فشار رو که هر چه زودتر بیام بیشتر کرد و اینه که الان اینجام و صرفا خاطره چجوری برگشتنمو دارم میگم. این اواخر ینی همین چن دقیقه پیش کار به اواز خوندن براشم کشید


حالا یاروم بیا دیداروم بیا


ولی خب افاقه نکرد :/

اخر ورداشتم خودم یه پروانه درب و داغون از تو سیاه چاله کشیدم بیرون و این شد که این شد.


سیاه چاله ی ذهنی 2


و اینگونه بود که از "لحظه ها را انتظارم" دال باند به "گذر اردیبهشت"ش اسباب کشی کردم!


پ.ن: شکیبا نظراتت رو باز کن خب دختر، چجوری بهت اهنگ بدم اینجوری اخه؟ ؛)

پ.پ.ن: ممنونم از همه ی کسایی که ازم سراغ گرفتن :)


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۶
فو فا نو

نظرات  (۱۲)

۱۶ شهریور ۹۵ ، ۰۰:۴۲ © زهـــــرا خســـروی
جانمی^_______^
پاسخ:
^__^
خوش برگشتید : )
پاسخ:
مرسی :)) امیدوارم خوش باشه :پی
۱۶ شهریور ۹۵ ، ۰۲:۱۱ یک دختر شیعه
خوش اومدی عزیز دللل: *
منم نوشتنم نمیاد نمیدونم چرا😞
پاسخ:
مرسی :) ^_^
امیدوارم درست شه... من خودم ب خاطر وسواس و استرس و ایناس فک کنم...
به به، به به ^_^
پاسخ:
به به جناب مترسک :))
۱۶ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۵۳ پریســآتیـــس (:
خوش برگشتی عزیزجان (:
پاسخ:
مرسی خانوووم :)) فک میکردم دیگه اینورا نیستی :)
۱۶ شهریور ۹۵ ، ۲۰:۱۲ پریســآتیـــس (:
نه هستم :دی
پاسخ:
ب سلامتی :دی
آخی برگشتی ^___^
پاسخ:
هوم ^_^
۱۷ شهریور ۹۵ ، ۰۱:۴۰ رفیعه رجعتی
پروانه ی قشنگیه:)
پروانه ها همشون قشنگن اصلا...مگه نه؟!:))
پاسخ:
هوم :)) حتی اونایی هم ک از حشرات بدشون میاد باز پروانه رو دوس دارن. کلا از اولش برا مردم قشنگ بوده :))
۱۷ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۵۴ آقای آستانه
چه استقبال باشکوهی شده از برگشتنتون:))
پاسخ:
:دی بله بله :)) فرش قرمزش فقط کمه :پی
:))
پاسخ:
دیدنت خوبه ^_^
۲۳ شهریور ۹۵ ، ۰۰:۰۸ شکیبا حاجی زاده
وایییی کجا بودیییی
خیلی بی معرفتی خانوم:|
اهنگ میخوام چیکار نگران حالت شده بودم
خوبی؟؟
سلام ینی:/
پاسخ:
خونمون :پی
اتفاقا یادت افتادم چندین بار تو این مدت... :) هر چن قبول دارم رفتارم مزخرفه...
اهنگ نماد دوستیمونه و حس میکنم حس عمیقی توشه :دی
:دیییی مرسی بد نیستم و سلام :)) خودت خوبی؟
از بی سوژگی یک سوژه ساختی :/ خخخخ