Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

به قول دوستان مرزی بین تخیل و واقعیت نمی بینم!

+ اگر حرفی داشتید اون بالا می تونید من و پیدا کنید :)

پیام های کوتاه

«"را ح ل" ه» شدن...

شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۰۱ ق.ظ
وقتی عکسمو گرفتم و سرمو بلند کردم، دیدم که دستاشو دراز کرده سمت ما و بهمون زل زده.
گفتم "باشه؛ بیا یه عکسم از تو بگیرم" و جاها رو عوض کردم؛ ولی باز دوباره جریانات قبلی با شخص جدید تکرار شد. و باز هم...
و من نمیدونستم چیکار کنم که همشون با هم باشن. که اصلا چرا من باید تو هر چیزی گیر کنم...
دوباره که نگاهشون کردم، جدا از هر دلیلی که داشت، دستام حرکت کرد و هر سه شونو دایره وار کنار هم گذاشت؛ عکس گرفتم...
و گذاشتم همونجور بمونن چون دیگه دستاشون خالی نبود و دراز به سمت کسی؛ بلکه دستاشون تو دست هم بود...

راه حل شدن نمک و فلفل و... در خودشان

پ.ن: اون شب من «"را ح ل" ه» شدم. اون شب من خودم مشکل ساختم و خودم راه حل شدم. من راحله ای که مامانم میخواست اسمشو روم بذاره شدم. هر چند نهایتا من فو فا نو هستم. شاید خیلی بیخود، شایدم خیلی خوب، شایدم هر دوش با هم. برا همینه که فو فا نو هستم.
پ.پ.ن:  میفهمن، نه؟ اشیاء...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۰
فو فا نو

نظرات  (۹)

۲۰ شهریور ۹۵ ، ۰۲:۰۴ © زهـــــرا خســـروی
میفهمن :)

و چه عکسی
و چه عکسی:))
پاسخ:
:)

قابلتو نداره :پی
گفته میشه که می فهمن! دی:
پاسخ:
کی گفته دقیقا و از زبون کی دارین میگین؟ غیر از من و زهرا خسروی :دی
اصولاً وقتی از جمله ی "مجهول" استفاده میشه؛ ینی که گوینده نمیخواد فاعل جمله رو وارد قضیه کنه!! پی:
پاسخ:
منو بگو فک کردم مدرک محکمی دارید -__- برا همین پرسیدم ک مطمئن شم رو نظرم... حواسم ب این چیزاش نبود...
که اینطور :ی
پاسخ:
بله، ایکون خیره ب افق :دی
بعدش الان فرق را ح ل ه با راحله چیه؟ [شکلک مظلومی که متوجه نشده]
پاسخ:
فرقی نداره فقط من از توی "راحله" کلمه ی "راه حل" هم کشیدم بیرون. با ح جیمی البته :پی و اینجور ک ک "ح" هم برا "راه" استفاده شه هم برا "حل". خواستم جوری بنویسم ک مثلا اون هم بشه در نظر گرفت :دی البته میدونستم فهمیدنش سخته؛ شرمنده :دی ولی خب دلم میخواست بگم :دی
خسته نباشی...
پاسخ:
مرسی :دی
چه عملیات پیچیده ای!!:))
پاسخ:
عهههه فیلوسوفیامان ^__^
اره خیلی پیچیده بود :پی
۲۰ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۰۸ پریســآتیـــس (:
وای خدااا :))))

ڪلی خندم گرفت :دی
ڪار خوبی ڪردی (:
پاسخ:
خوشحالم ک موجبات خندت رو فراهم کردم :دی
خداروشکر :))
مرسی از دفترچه راهنمای پست :))
پاسخ:
قابلی نداشت :دی