Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

به قول دوستان مرزی بین تخیل و واقعیت نمی بینم!

+ اگر حرفی داشتید اون بالا می تونید من و پیدا کنید :)

پیام های کوتاه

آیینه چشم ها

يكشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۵۱ ب.ظ
آهنگ

تو ماهی و من فوفی این ایینه کاشی

ورژن یک

+یکم جمع و جور تر بشینین که من و باقی رفقاتونم بتونیم خودمونو ببینیم اون تو؛ لطفا!

- باشه


ورژن دو

+یکم جمع و جور تر بشینین که من و باقی رفقاتونم بتونیم خودمونو ببینیم اون تو؛ لطفا!

- اونا اگر ما اون تو باشیم انگار خودشونن، عب نداره. راجع ب خودتم خب اون همه ایینه، برو یه جا دیگه!

+ راست میگینا؛ باشه.


ورژن سه


+یکم جمع و جور تر بشینین که من و باقی رفقاتونم بتونیم خودمونو ببینیم اون تو؛ لطفا!

- به جای این میتونی زاویه دیدتو عوض کنی. اگر یکم بیای جلوتر، میبینی که هم همه ی ما اون توییم، هم خودت!

+ راست میگینا؛ باشه.


نتیجه اخلاقی:

به پدر و مادر خود نیکی کنید!

شوخی کردم!

نتیجش به عهده دانش اموز :دی

این جدی بود :)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۸
فو فا نو

نظرات  (۴)

۲۸ شهریور ۹۵ ، ۱۶:۴۲ دخترِ انار :)
حعیف من دانش آموز نیستم :))
پاسخ:
هممون دانش آموریم :)
سلام.
خیلی خوب و خلاقانه بود.
پاسخ:
سلام اقای علوی کم پیدا :)
مرسی که خوندین و خوبه ک چسبیده بهتون :))
قالب جدید مبارک خانوم:)
پاسخ:
مرسی :))
تو فوق العاده خلاقی دختر
پاسخ:
:)