Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

به قول دوستان مرزی بین تخیل و واقعیت نمی بینم!

+ اگر حرفی داشتید اون بالا می تونید من و پیدا کنید :)

پیام های کوتاه

داشت انار می خورد و حین خوردن چند دونه شو ریخت روی زمین. فکر کردم که حیف نمیشه؟

بعد که رفت داشتم اینور اونور می گشتم که سوژه برا عکاسی پیدا کنم که خوردم به اون لبخند گنده ای که چند دقیقه بعد این شکلی شده بود.

فکر کردم که از کی منتظر بوده تا باقی اعضاش بالاخره پیداشون شه و لبخندش واضح تر شه؟ فکرشو می کرد که کسایی که به نظر زندگیشون تموم شده بشن جزوی ازش و هنوز زندگی بخش باشن؟ که با این حجم عظیم از رفتن رفتنی که همش به پاییز نسبت داده میشه، تو این فصل بتونه بالاخره کامل شه؟


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۳۰
فو فا نو

نظرات  (۹)

۳۰ مهر ۹۵ ، ۱۹:۵۷ دخترِ انار :)
انار ها همیشه مهربونن و فداکار :دی
فوفیِ جانمی با این نگاه دقیق و مهربونت *_*
پاسخ:
 اخ این جمله اولت یادم اورد که یادم رفت تو عنوان بنویسم اسمتو! یعنی کی جز گیس گلابمون فلان و فلان :))
:))
۳۰ مهر ۹۵ ، ۲۰:۳۰ دخترِ انار :)
هیچ وقت برای تغییر دیر نیست میتونی همین الان بنویسی گیس گلابِ‌تون و اینا و اینا :))
پاسخ:
باشه :دی
دانه انار های مهربان و باگذشت و اینا!
+نریزه!عنوانو میگم :))
پاسخ:
منظور من صرفا انار نبود. برگ هام بود و تعمیم اینا به کلی چیزای دیگه حتی... و نه صرفا مهربونی و گذشت و ... اصن اون موقع تو فکرم مهربونی و گذشت نبود، یه معنای دیگه بود...
+حواسم هست :))
برداشت شخصیم بود خب :/
شما ندید بگیرید :/
پاسخ:
نه بابا ندید چرا :)) خیلی هم ممنون که گفتید برداشت شخصیتون رو :)
والا ما ترسیدیم :/
یه بار دیگه هم همینجوری ترسیده بودم :/
کلا یه خوفِ خاصی داره کامنت گذاشتن واسه شما :/
بیشتر ترجیح میدم خواننده باشم تا کامنت دهنده :/
پاسخ:
=))) نسخه دو جناب هولدن کالفیلد شدم ینی؟ :دی

از چی میترسید دقیقا؟
منم اولا میترسیدم کامنت نقد طور بهتون بدم ناراحت شید :))
از اون ک هیچوقت نترسیدم :/ مدارکش هم موجوده تو وبش :))
ولی از شما چرا!
از اینکه برداشت و کامنتم بی ربط باشه بزنید وبلاگ حذف کنید مثلا :))
پاسخ:
نه نمیگم شما ترسیدید ولی کلا نظراتشون رو اگر دیده باشید همچین جوی بود اونجا.
بالاخره شوخی گفتین یا جدی؟ :))  شما از این چیزا نترسید اگرم حذف کنم سر این چیزا مشکل منه دیگه. تقصیری به شما نیس :)
الان من نفهمیدم لبخندش بالاس یا پایین :/ .. خخخخخ ینی الان دارید پیشانی ش رو نوازش میکنید یا دهنش رو؟ خخخخخخ
.
جالب بود. مثلاً یه بارم یه شهاب سنگ خورده بود به زمین! معلوم شد برا چی بوده!خواسته نافِ زمین رو درست کنه :)))))
پاسخ:
پیشانی یا بهتر بگم سرش رو :دی لبخنده که ازش گفتم ترک زمین منظورم بوده. یه عکسم دارم ولی که جای دهنش گذاشتم برگه رو :دی شبیه لبه واقعا اون برگه، حق دارین اشتباه بگیرین :))

ایده شمام باحال بود :)))
چه جالب انگیز ناک :)
آورین
پاسخ:
اووو یک آشنا :) خوشحال شدم دیدمت اینورا :)
مرسی :دی
۰۲ آبان ۹۵ ، ۲۱:۰۰ ر. کازیمودو
:))
پاسخ:
((: