Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

به قول دوستان مرزی بین تخیل و واقعیت نمی بینم!

+ اگر حرفی داشتید اون بالا می تونید من و پیدا کنید :)

پیام های کوتاه

با اس ام اس در خدمتتون هستیم

چهارشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۲۴ ب.ظ
ظهر بیدار شدم یه نگاه اینور کردم دیدم گوشیم هسته یه نگاه اونور کردم دیدم لپ تاپم نیسته!
خلاصه که یک لپ تاپ جمع کرده هستم توسط خانواده گرام که یعنی دیگه وب و جیم و انیمه و فیلم و مانگا و تلگرام و اینا تعطیل.
خواستم خدا حافظی کنم فقط و اینکه لطفا ما رو مشمول دعاهای خیرتون کنید بلکم این اتفاق باعث شه درس بخونیم یه دانشگاه دولتی قبول شیم باز نخوره به سال دیگه! :))

پ.ن: مودم و نت گوشی هنوز هس ینی گه گاهی میام پرسه میزنم اینورا ولی خب با گوشیم نمیتونم جواب نظری اگر فرستادین رو بدم یا نظر بدم تو وباتون! یا بیام تخته جیم! خیلی فسیله اخه :)) البته اگر اون امکانات کامنتاتون رو وردارین و مث وب خودم بشه میتونم نظر بدم یا اصن میتونم براتون تو همین پستم کامنت بدم ولی خب چه کاریه خخخخ شما همون نتونسته در نظر بگیرین!
پ.پ.ن: حیف چهار و خرده ای گیگ باقی موندم :|
پ.پ.پ.ن: از جیمیا وقتی نتایج مسابقه نقطه سر خطو زدن اگر میتونید لطفا ب من هم بگید کیا بردن توش


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۵
فو فا نو

نظرات  (۳)

:( رنگی دلش تنگ میشه
:) روزگارت رنگی
۲۵ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۵۲ فرانک باباپور
عزیزم. منم دلم برات تنگ میشه :) انشالله که درس بخونی و یه جای خوب قبول شی و بعدش راحت بیای بگردی :)
۲۵ فروردين ۹۵ ، ۲۰:۴۸ مجتبی آستانه
دلم کباب شد براتان! چقدر حرکت خانواده انتحاری بود!