Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

به قول دوستان مرزی بین تخیل و واقعیت نمی بینم!

+ اگر حرفی داشتید اون بالا می تونید من و پیدا کنید :)

پیام های کوتاه

دست های درختی...

دوشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۵، ۰۵:۳۹ ق.ظ
+


که دست هایم خیلی دراز می بود، از "مجید" هم دراز تر، خیلی دراز تر، انقدر دراز که هر چقدر "ادوارد" بی هوا قیچی هایش به دست من میخورد و دستم را کوتاه می کرد یا با آن شکل می ساخت انگار نه انگار که چیزی از آن کم شده باشد، که هیچوقت دست هایم تمام نمی شد و برایش جا داشت، اصلا آنقدر که نه تنها ادوارد بلکه کره ی زمین و همه محتویاتش را در اغوش می کشیدم و با همه ی وجود سعی می کردم با دستانم به آن ها بگویم درکتان می کنم و در این میان که همه در آغوش من به هم چسبیده اند، از من ویروس درک کردن را می گرفتند و به هم منتقل می کردند و در آغوش من همدیگر را در آغوش می کشیدند...

پ.ن: بعدِ دیدنِ "ادوارد دست قیچی"






پ.پ.ن: ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۳
فو فا نو

نظرات  (۷)

کلا آدم بعد از دیدن ادوارد، حالش یه جوری میشه :)) یکیش همین حس علاقه نسبت به بقیه ی اجزای هستی و یا تصمیم بر درک کردن اونها و گهگاه، نگاه کردن دنیا از زاویه ی دید اونها! همون کاری که مردم شهر، نتونستن در مورد ادوارد انجام بدن... ینی هیچوقت نتونستن درکش کنن و یا دنیا رو از دید اون ببینن :)
پاسخ:
بله، البته من قبل دیدن ادوارد هم همچین حس هایی داشتم، فقط مثه یه زخم قدیمی ک روشو میکنی و خون تازه ازش میاد، یه ارزوی قدیمی نشدنی رو تازه کرد باز :))
فک کنم اون متن گوسفند رو بعد از دیدن این نوشتین پس :دی
کاش بقیه شم میگفتین :/ خوشم میاد نظر بقیه رو بشنوم :))
البته خب توی خود مطلب هم یه جورایی به رویایی بودن این آرزو اشاره کردین:) ینی لازمه ی براورده شدن این ارزو (بغل کردن کل زمین) داشتن دو تا دست خیییلی دراز هست که خب در اون صورت نویسنده هم مثل خود ادوارد، باید ویژگی های غیرعادی داشته باشه :)
.
اون گوسفند و اینا که کلا یه عقیده ی شخصیه؛ از همون بچگی هم همراهم بوده !
پاسخ:
البته اون نماد بود بیشتر :دی
اون جریان گوسفند بیشتر مزاح بود خخخ دیدم ب قضیه میخوره گفتم بگم همینجوری :دی
^_^ منم بغل کن باچه؟!
پاسخ:
باچه :)))))))
اوه اوه گند زدم خخخ به قول شاعر: یاسون که نماد میگرفتی همه عمر... دیدی که چگونه نماد زد دهنشو عاصف کرد؟! دی:
خوبه پس:)
موفق باشید
پاسخ:
خخخخ خیلی باحال بود. عاصف :))))
همچنین :)
۲۳ فروردين ۹۵ ، ۱۰:۳۰ زهـــ:)ــرا خســـروی
فوفی دیروز صبح داشتم به دانلود این فیلم فکر میکردم!:)
ادوارد دست قیچی^__^
پاسخ:
قشنگ بودش :) بگیرش حتما :)
ادوارد دست قیچی ^__^
۲۳ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۰۲ فرانک باباپور
منم باید اینو ببینم حتما انشاالله :)
چه عکسای خوبی میذاری تو کلا :) دمت قیژ :))
پاسخ:
ببین ببین :)) ( ان شاالله )
عه جدنی؟ چ خوب ک یه چی وبم خوبه برات :))
فیلم جالبی به نظر میاد :)
من عاشق اسم ادواردم :)
پاسخ:
هوم قشنگه اگر حوصله داشتی ببینش :)
اسم بچتو بذار ادوارد پس خخخخ