Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

به قول دوستان مرزی بین تخیل و واقعیت نمی بینم!

+ اگر حرفی داشتید اون بالا می تونید من و پیدا کنید :)

پیام های کوتاه

تولدت مبارک 22

پنجشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۲۲ ق.ظ
از اون موقع ک خوندم تولدته دوس داشتم بیام تبریک بگم ولی خب ازونجا ک حالم خوب نبود گفتم تبریک مزخرفی میشه لابد چون اصن حال حس خوب دادن به کسی رو نداشتم و خب البته هنوزم ندارم.
ولی بالاخره گفتم یه حرکتی بزنم که زدن بهتره نزدنه. البته کتک رو نه :| منظورم حرکته.
ب هرحال الان دارم با گوشی پست میدم و اصلنم حال و حوصله طول و تفسیر ندارم. حال هیچی رو ندارم فی الواقع. ولی خب گفتم لااقل یه پست برا تولدت بدم شاید لااقل تو خوشحال شدی و یکم حال و حوصله دار. ک بدونی مخاطبات حواسشون بت هس حتی اگه حال خودشون و کلماتشون خوب نباشه.
تا حالا کسی انقد داغون بت تبریک گفته بود؟ :))) میترسم بدتر ناراحتت کنه جای خوشحال -__-
در اخر با ارزوهای خوب و این حرفا :)))


موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۶
فو فا نو