Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

به قول دوستان مرزی بین تخیل و واقعیت نمی بینم!

+ اگر حرفی داشتید اون بالا می تونید من و پیدا کنید :)

پیام های کوتاه

غمدان

يكشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۵:۴۷ ق.ظ
سیاره غمدان. سیاره ای درست بالای زمین و عروس دریایی شکل طور. می گویند دیگر وجود ندارد یا حتی اصلا وجود نداشته ولی من میدانم هست...
من میدانم مردم که ان جا بودند بالا می اوردند چیزهایی که نمی دانستند چیست را. ان ها را موقع تنهایی بیرون میریختند و در سیاره پخش می کردند. بعدش یک روز ان قدر به خورد غمدان از این چیزها دادند که ترکید و تکه هایش شد مثل چتر نجات و ان ها را سالم و سلامت روی زمین فرود اورد؛ بعدش هم افتاد روی سرشان و در ان ها فرو رفت. من میدانم، غمدان هنوز زندست...

پ.ن: من و کیبورد گوشیم، همین الان یهویی :| :)) باعث نوشتن این متن شدیم...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۱
فو فا نو

نظرات  (۷)

۲۱ شهریور ۹۵ ، ۰۸:۴۵ © زهـــــرا خســـروی
غمدان:)
پاسخ:
:)
یاد همدان افتادم همنجوری :))
پاسخ:
خودمم یادش افتادم. و نمکدان که همینجوری نی و به خاطر اسمشه ✌
:•|
واقعأ نگاه نو و خلاقانه ای به غم داشتین.
مخصوصأ استفاده از سیاره و اینا!
موفق باشید : )
پاسخ:
 |•:•))

مرسی :دی همچنین :))
ممنون که بازم مینویسی....
پاسخ:
 ممنون ک میخونی بازم :))
شما هنوز مینوسید؟
پاسخ:
معلوم نیست؟
نخیر! فکر کردم بعد از اون ماجرای حذف کردن وبلاگ و....(خخخخ) دیگه نوشتن رو گذاشتید کنار! خخخخ
پاسخ:
 خخخخخ

پ.ن: میخواستم او شکلک پوکر فیسم همراه خخخ بذارم ولی خب دیدم خوشتون نمیاد بیخیال شدم :دی خلاصه خواستم بگم حق مطلب هم با پوکر هم خخخخ ادا میشه نه فقط خخخخخ :دی
خوب کاری کردید نگذاشتید.
خلاصه خوبه که مینویسید.
پاسخ:
بله :))