Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

به قول دوستان مرزی بین تخیل و واقعیت نمی بینم!

+ اگر حرفی داشتید اون بالا می تونید من و پیدا کنید :)

پیام های کوتاه

خاله موهات میوه هم میده تو تابستون؟

سه شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۳:۴۵ ب.ظ

- خاله چیا موهات فلال کلده بودن؟
- چون پاییز بود
- یعنی چون بهال شد بلگشتن؟
- اره، چون بهار شد
- خاله موهای همه همینطوله؟
- نه خاله. بعضیا تو زمستون که میون پاییز و بهاره گیر میکنن و دیگه موهاشون برنمیگرده
- همونا که بهشون میگن کلچ؟
- کلچ نه؛ کچل. اره همونا.
- ولی موهای مامان بزلگه که بیشتر شبیه زمستونه.
- نه اونا تو تابستونن. میوه هاشون میرسه و بعد تعطیل میشن...


چهار فصل زندگی من
با موهای تو تعیین میشود
کوتاهش که کنی
پاییز است
مدت زمانی که
طول می کشد نیرو جمع کند
تا دوباره رشد کند
زمستان
بالا بلند که شد
بهار
وقتی از درون گل های سرت
بیرون میزنند و
میوه می شوند هم
تابستان

پ.ن: همینطوری یهو طور تراوش کرد! :دی

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۱
فو فا نو

نظرات  (۱۳)

وبت عالیه به منم سر بزن
پاسخ:
سر میزنم که ببینم چجوریاس، ولی... :/
۲۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۰۶ بابا لنگ دراز
به بح!
پاسخ:
خوب بود ینی؟ :))
اوخی چه بامزه و دلنشین :)
پاسخ:
^_^
۲۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۳۶ بابا لنگ دراز
نع!افتضاح بود پس :)
خوب بوده ک گفتم به بح دیگه!
وگرنه میگفتم بح بح :)
پاسخ:
عجب! خخخ :)
کچل ها زمستان کجا می روند، اثری از مومنتو موری :دی

زیبا بود..
پاسخ:
خخخخ یاد پشه ها روزا کجا میرن افتادم =)))

:)
کلچ =))
به خواهرزاده جان بفرمایید یک عدد «کلچ» به کلچ گفتن ایشون کلی خندیده D:
پاسخ:
ادم یاد کلپچ میوفته حتی اصن =)))
خاله نمیشم هیچوقت متاسفانه به طور واقعی :)) به خواهرزاده تو ذهنم میگم ولی :)
ایشون ذهنی بودن یعنی؟ [آیکن تعجب شدید]
پاسخ:
بلی بلی :)) کل پست زاده ی تخیل بنده بود :)) چرا و به چه علت تعجب شدید؟!
۲۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۹:۳۰ پریســـآتیـــــس : )
موهای منم میوه میده تا تابستون ؟ :)
پاسخ:
انشاالله که میده :)
شعر از خودتون بود؟
قشنگ بود
پاسخ:
بله :)
:)
۲۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۵۲ پریســـآتیـــــس : )
امیدوارم که بده :×
پاسخ:
میده میده :))
۲۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۳:۴۸ شکیبا حاجى زاده
تو چقدر سخاوتمندى اخه:دى
میدونی من یه فانتزى با خودم دارم اینجوریه که
اگه یه روز پشه ای که شبا به جونم میوفته و سوراخ سوراخم میکنه همچون ابکشم میکنه
دیدم اول بهش میگم بى انصاف حالا خون من نون تو بود نونتم از خودت نبود اون کاهدون بی صاحابم از خودت نبود ؟سیرمونی نداشتی؟بعد در حالی با چشمای مظلوم منو نگاه میکنه بگه اخه سیاه زمستون همش به گشنگى گذروندیم بچه هام گشنه من گشنه نباید بعد ٦-٧ماه یه دل از عذا در بیاریم خدارو خوش میاد اخه؟منم در حالی که اشکامو پاک میکنم بگم بخور بخور نوش جونت .اصن از شیر مادرت حلال ترت
اینجوری دیگه:/

پاسخ:
عالیه فانتزیت خخخخ البته شاید قبیله ای حمله میکنن برا همین حجم خونی که ازت میگیرن زیاده خخخخ
شیر میخورن ینی اونام؟ شاید خون بخورن :/ :دی از خون مادرت حلال تر مثلا خخخ
۰۵ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۳۱ تبارک منصوری
میوه ی مو شپش نیست آیا؟؟؟ :)))
پاسخ:
میتونه باشه :)))) ولی منظورم اون نبود :))) منظورم گل سر زدن به سر و و موهارو با کش بستن بود و اون مویی ک از گل سر و کش میزنه بیرون میوه اس ینی :دی
۰۵ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۴۷ تبارک منصوری
آهان.... :)
پس میوه ی موهایتان چهار فصل و شاداب...
پاسخ:

 اگر دخترید شما هم، میوه ی موهای شمام همین که گفتید :))