Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

به قول دوستان مرزی بین تخیل و واقعیت نمی بینم!

+ اگر حرفی داشتید اون بالا می تونید من و پیدا کنید :)

پیام های کوتاه

منو مث داداشت بدون!

سه شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۴:۰۸ ق.ظ
دختر در کادر سفید پایین صفحه تلگرام، حروف را پشت سر هم سوار کرد: خب حالا که کسی رو نداری منو مث خواهرت بدون و با من حرفاتو بزن
پسر جواب داد: ولی میگن خواهر برادر مجازی خوب نی، حالا چکار کنیم؟
دختر جواب داد: خب منو مث داداشت بدون پس
پسر: ولی اخه تو دختری
دختر: خب تو که صدامو نشنیدی از کجا میدونی؟ شاید پسر باشم!
پسر: پس میشه صدات بزنم امید؟
آرزو: باشه

پ.ن: یه مکالمه الکی بود که یهو ب ذهنم رسید در توصیف ادمایی که واقعا قصد بدی از حرف زدن با هم جز یه دوستی بر پایه انسانیت ندارن. کار به جنبه روانشناسی و فلانشم ندارم که بعدش چی میشه اگر این رابطه شکل بگیره چون حرفم الان این نیس اصن! فقط خواستم حس اون لحظه شون رو بگم که حرفاشون واقعا صادقانه اس. حالا معصومیته حس شد یا نه؟ :)) 

پ.پ.ن: میخوام ببینم کارم تو انتقال احساس و درصد باورپذیریش توسط مخاطب فارغ از چیزایی که بالا هم گفتم چطور بوده


موافقین ۴ مخالفین ۴ ۹۵/۰۱/۳۱
فو فا نو

نظرات  (۱۶)

۳۱ فروردين ۹۵ ، ۰۶:۲۲ سیّد محمّد جعاوله
بگی نگی
پاسخ:
ممنون :))
۳۱ فروردين ۹۵ ، ۱۰:۴۸ عرفـــــ ـــان
من حس نکردم :)
پاسخ:
ممنونم از جوابتون :))
۳۱ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۱۶ شکیبا حاجى زاده
بللهههههههه :/
فکر میکنم تو اون لحظه ادم حرفاى طرف رو با تمام وجودش میشنوه نه فقط گوشاش با تموم وجودشم درکش میکنه.ولى میدونى فو فا نو جانم این روزا این صادقانه طور ها خیلى کم شده به حدى که باید خودتو آماده کنی که وسط حرفا به یه دروغ برسى که به خودت بگى دیدى دروغَ رو گفت .گاهى این باور کردن تبدیل شده به یه ریسک یا به یه تظاهر فقط واس همدردى .و این خیلى بده:(
پاسخ:
عجب بله ای، ممنون :))
و اما راجع ب ادامه حرفات میشه در جواب فقط ... بذارم؟

... :)(
۳۱ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۳۴ شکیبا حاجى زاده
تو ... فحش نباشه ؟!:(
خخخخ
پاسخ:
نه بابا خخخخ 
توی اون دیالوگ آخر؛ امیدوارم که از آواردن اسم "دختره"، هدف خاصی داشته باشید!
چون یه فرضیه ی خیلی باحال رو ثابت میکنه!
.
در مورد پست هم که حرفی نیس فعلا دی:
پاسخ:
مسلما هدف داشتم ک اوردم :)) ولی اگر میشه شما فرضیتون رو بگید ببینم با هدفی ک من داشتم میخونه یا نه

اون انتقال احساس و لمس معصومیت هم خوب بوده؛ ولی در مورد باور پذیری ... :/
پاسخ:
چقد شماها ذهنتاتون منفیه :دی من اگر بودم باور می کردم :/
مرسی بابت جواب :)
اونقسمت که پسره میگه "ولی میگن خواهر برادر مجازی خوب نیست حالا چیکار کنیم" به نظرم اگه حالا چیکار کنیمش نبود بهتر میشد.
اون احساسه هم هست اما ذهنیتی که منه مخاطب از قبل درباره چنین مکالمه ای دارم باعث میشه احساس توی متن برام کمرنگ باشه یا به عبارتی احساس منفی من میچربه به احساس و معصومیت توی متنت.
و این که کلا به نظرم برای شکل گیری یه رابطه بر پایه دو انسان جدا از جنسیتشون بین یه دختر و پسر گفتن این جور مکالمه های قرارداد طوری لازم نیست.
پاسخ:
چرا میگی اگر نبود بهتر بود؟ دلیلم بده دیگه :))
خیلی منفی هستین شماها :دی من باور میکنم ولی :))) ینی ب احتمالای دیگه هم فک میکنما ولی باور میکنم حداقل تا وقتی چیز بدی ندیدم. الانم ک ادامه بدی نداره برا همین :)
همه مث هم نیستن کما اینکه خب اینا هم رو ندیده بودن و تو تلگرام یا شایدم وبی چیزی اشنا شدن برا همین. اصولا تو دنیای مجازی ب نظرم یه حرفایی زده میشه ک اگر تو واقعیت بود احتمال گفته نشدنش بود. اینجا چون همو نمیبینن یه سری چیزای اینجوری ممکنه بگن ب نظرم :)
راستی منو مثل داداشت بدون و امیدو ارزو هم جالب بود، ستاره :))
پاسخ:
ایول نکته هاشو گرفتی :))) ^_^
منم حس نکردم فوفا
کوتاه بود
تا اومدیم بریم تو حس تمومش کردی
بعد اصلا هم ملموس نیست با دنیایی که ما توش نفس میکشم
معصومیت زنده نیست فوفا
مخصوصا از طرف پسرا
پاسخ:
خیلی جالبه برام ک برداشت مخاطب ب پیش زمینه و کلا مدلی ک هستش ربط داره :)
ممنونم ک جواب دادی :)
کمک کرد بهم همه جواباتون :)
۳۱ فروردين ۹۵ ، ۱۸:۰۳ مجتبی آستانه
چیقذر نظرات اینجه زیاد شده!!!
پاسخ:
:)) کم میشه، کم میشه...
آواردن اسم دختره، دو تا دلیل میتونه داشته باشه:
۱: نشون دادن یه حس اعتماد میون دختر و پسر. ینی دیگه الان صرفا بعنوان دو تا جنس مخالف با هم چت نمیکنم و این گفتگو، نام «ارتباط دوستانه» رو یَدَک میکشه.
۲: دادن یه حس اطمینان به خواننده نسبت به اینکه اون شخصی که اول ما با نام دختر شناختیمش، واقعا دختر بوده و هدفش هم از گفتن اون دیالوگ:« خب منو مثه داداشت بدون» و اون « شاید منم پسر باشم» ، این بوده که پسره توی ذهنش، درگیر جنسیت مخاطبش نباشه و دیگه میتونه تحت یه صحبت رفاقتی حرفاش رو بزنه .
دومی به نظرم فرضیه ی بهتری بود.
پاسخ:
تو اولی ب هرحال ارزو اسم دختره پس زیاد فرقی ندارم ب گمانم ولی دومی درسته معنیش. البته خب من وقتی از اول گفتم دختر ینی جدی دختره و من اگر اسمم نمیگفتم باید این برداشت میشد ازش، نه؟ یا انتظارم زیادیه؟ اون دیالوگا هم ک میگین دقیقا هدفش همین بوده ولی شاید من بیشتر ازین مورد ک میگین میخواستم اینو بگم ک پسره امید رو براساس اسم دختره ک ارزو هس براش انتخاب میکنه و شاید عمیق تر اینکه ارزوش این بوده ک با یکی حرف بزنه و حالا ک ب دستش اورده تبدیل ب امیدش شده برا همین دقیقا این اسما رو انتخاب کردم برای دختره :)) حتی ب نظرم این دیالوگا ب خاطر وجود این اسما میتونه بسط داده بشه و داستانی رو بسازه ک توش ارزو خیالیه و دقیقا فقط یه ارزو و امید برا پسره برا فرار از تنهایی ک مثلا یا این اکانتو خودش ساخته یا تو خیالشه و خلاصه این حرفا خخخخ
به نظر من اصلا اگه عنوان نشه منو مثل خواهرت یا داداشت بدون ، بهتره :دی

لازم نیست تو این روابط صرفا خیلی تاکید بر خواهر و برادری بشه، با نفس کار میشه خلوص نیت رو نشون داد:))

راجع به مکالمه من بیشتر حس کم سن و سال بودن طرفین بهم القا شد :)
پاسخ:
اخه این داداش کلی معنی پشتش نهفته اس برا همین نمیتونم بردارمش شرمندم :(
حرفت کاملا درسته ولی ب نظرم اگر گفته هم بشه وقتی عمل هم بهش میشه هیچ عیبی ک نداره هیچ اینم در نوع خودش میتونه درست باشه حالا نه فقطم تو یه رابطه اینجوری کلا دارم میگم و کما اینکه من اینجا منظور خاصی از گفتنشون ب طور مستقیم داشتم برا همین گفتم و روش تاکید کردم. من قصد داشتم دوتا شخصیت خاص رو بسازم خیر سرم ینی ک با دقت ب این حرفا متوجه شخصیتشون بشین خصوصا دختره چون در حالت کلی این حرفش ک میگه پس منو داداشت بدون باید عجیب باشه نه؟ :دی
اره ب منم القا شد :))) البته فقط برا پسره و ب نظرم دختره بزرگ تر اومد!
به نظرم طبیعی تر میشه :) (نظر گستاخانه ایه البته، پوزش)
شاید... ادامه بدی نداره اما ذهنی که اتفاقای مشابه با ادامه بد و یا ادامه نچندان خوب و دیده و این رابطه تنها توی ذهنش احتمال خوب بودن دارن درصد زیاد منفی بودنش در مقابل این رابطه و متنت خیلی بعید و عجیب به نظرم نمیاد :)
لازم نیست اما اره با این شرایط شاید گفته بشه. میدونی؟! این مثل خواهر برادره یا دوتا داداشه و اینا اگه گفته نشه و با عمل باشه برای من باورپذیرتر و قابل درک تر و ملموس تره :)
× یکم بد نوشتم اما نوشتم، هر کی به غیر تو بود فقط تا شاید پاسخگو بودم :)
پاسخ:
بار سومه دارم مینویسم :| هی دستم میخوره میپره پس ببخش اگر لحنم یه مقدار عصبیه :| خخخخ
میگم ک اره شاید تو درست میگی و طبیعی تره ولی تو ذهن من این بیشتر ب قضیه میاد و اینکه ب نظرم عجیب نی این ک میگی ک منفی میبینین ولی نباید ب نظرم ادم خودش رو محدود کنه و باید بتونه با داستان راه بیاد، با تفکر و اتفاق متفاوتی که میبینه نه اینکه پافشاری کنه رو پیشینه ذهنیش... نمیدونم شایدم من درست نشونه ندادم...
بازم ارجاعت میدم ب همون ک گفتم ب نظرم تو ذهنم نیاز بود این حرفا :)) شاید ب این خاطر انقد تفاوت هس تو برداشت من و خواننده ک دیالوگای من کمه و شاید باید بیشتر ادامه اش میدادم ب قول کاکتوس ابی.
بعدشم شماها ک میگین عمل مگه تو تلگرام میشه با عمل نشون داد؟ خخخخ خو حرف قراره بزنن فقط نمیتونه عمل نشون بده که. مثلا استیکر بغل کردن بذاره ک با عمل باشه؟ :دی
نه بد نبود :) جدی میگم و ممنونتم بسی بسیار. بازم فکر میکنم رو حرفای تو و بقیه :)
۳۱ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۰۸ فرانک باباپور
به نظر من سوء نیت داشتن دختره القا شد بیشتر! شاید باید شک به دختر و پسر بودن رو اول می آوردی. هیچ کدوم ندونن مقابلشون کیه!
تو تلگرام یه چیزایی برات میفرستم. فردا یادم بنداز. برای داستان نویسی و معرفی شخصیتها کمک میکنه بهت :)
خوب شروع کردی آفرین.
پاسخ:
واخ واخ خخخ ولی اینم جالب بود و شاید اگر متن رو بلند تر بکنم خیلی هم برداشت خوبی باشه برا غافلگیری بعدش :) خب حرف من چیز دیگه ای بود ولی اینم ک میگی جالبه :) ولی حق داری ب گمانم با اون حرفش خخخ ادم میگه نکنه داره دروغ میگه ولی خب وقتی من نوشتم دختر و ارزو ینی دختر هس صد در صد و برای اینکه پسره راحت باشه اینجوری میگه :) خوب نشونه ندادم ب گمانم...
باشه بعدا مزاحمت میشم پس، مرسی :)
منظورت شروع متنه؟ :دی ممنون :دی
سلام علیکم خانم فوفانو ( الکی مثلن اینجا جیمه :دی )^_^
وبلاگت قشنگه ^_^
راستی آدرس کانال اینه : @dastannevisi
سر بزن ♡
پاسخ:
سلام :)))
ممنون، عضو شدم :)
آره...یه وقتایی میتونیم داداش بشیم برای اونایی که نمی تونن مونث بودنمون رو طاقت بیارن و حسی توشون ایجاد نشه!!:)
پاسخ:
:)))