Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

به قول دوستان مرزی بین تخیل و واقعیت نمی بینم!

+ اگر حرفی داشتید اون بالا می تونید من و پیدا کنید :)

پیام های کوتاه

آهنگ Ending انیمه When Marnie Was There

يكشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۱۰ ب.ظ

منو یاد طرز زندگی دوستی از گذشته میندازه، یه دوست خوب...

یا شایدم بد!

 

~~~~~~

 

هنگام بزرگ شدن هرگز دوستی نداشتم
پس آموختم که تنها دوستم ، فقط خودم باشم
فقط خودم ، فقط خودم ، فقط خودم
 و در بیرون راهم را پیدا خواهم کرد
در هر صورت تنهایی غذا خوردن در مدرسه را دوست دارم
پس درست همینجا خواهم ماند
همینجا ، همینجا ، همینجا
 و در بیرون راهم را پیدا خواهم کرد
پس فقط به اتاقم می روم و ساعت ها با ماه خلوت می کنم
 و فکر می کنم آیا کسی هست که اسمم را بداند
آیا برای مردنم گریه خواهی کرد ؟
آیا چهره ام را به خاطر خواهی آورد ؟
پس یک روز وسایلم را جمع کردم ، از خانه بیرون زدم
 و گذشته ام را به دور دست ها سپردم و خندیدم
 خندیدم ، خندیدم ، خندیدم
 ظاهرا در بیرون راهم را پیدا خواهم کرد
 گاهی نمی دانم چه کنم ، گاهی سر درگمم
 گاهی پی می برم که احساس خوبی ندارم
 پس گریه می کنم ، گریه می کنم ، گریه می کنم
پس فقط به اتاقم می روم و ساعت ها با ماه خلوت می کنم
 و فکر می کنم آیا کسی هست که اسمم را بداند
آیا برای مردنم گریه خواهی کرد ؟
آیا چهره ام را به خاطر خواهی آورد ؟

 

ترجمه از انجمن : http://forums.animworld.net/

 

دانلود اهنگ : http://safeurls.eu/UW4B

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۰
فو فا نو