Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

به قول دوستان مرزی بین تخیل و واقعیت نمی بینم!

+ اگر حرفی داشتید اون بالا می تونید من و پیدا کنید :)

پیام های کوتاه

گرما را بدون سرما نمی خواهم / نخواهید...

سه شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۴:۴۵ ب.ظ
داشتیم از قم برمیگشتیم خونه مون و هی داشتم از پنجره ی ماشین سرک می کشیدم ب بیرون ک یهو تو جاده دیدم یه مکانی رو با پارچه و چادر و اینا اگر درست یادم مونده باشه ساختن و توش انار و لواشک و اینا میفروشن. با خودم گفتم آخی اخه چرا اینا باید همچین کاری کنن برا گذرون زندگی اونم تو سرما و اینا ک یهو ترمز کردم و ب پاهام ک روش کوله ام + وسایلی ک از رو پا مامانم برداشته بودم و روش گذاشتم تا راحت تر باشه و اذیتی ک میشدم و در عین حال لذتی ک از جاده می بردم فکر کردم. سو سو بود. چ بسا ک اگر رنج بهم وارد نمیشد فکر لذت بردن از جاده نمیوفتادم و مث یه مجسمه فقط میشستم یه گوشه.
پس چرا باید بدون دونستن احساسات کسی الکی واسش دل می سوزوندم؟ وقتی خودمم از اذیت شدن تا زمانی ک همراه با لذت بود ابایی نداشتم؟ و کی گفته بود ک اون فروشنده ها از کارشون ناراضین؟ سرما اذیت میکنه درست ولی دیدن زندگی کردن ادما و گه گاه حیوونای مختلف یا مثلا یه گیاه کوچولو تو دل اون جاده کویری یا حتی زمین و سنگ ها و خاک و شکل سازی با اونا مث من ممکنه براشون لذت بخش باشه پس حرف حساب من چی بود اون موقع؟
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۰
فو فا نو

نظرات  (۳)

۱۱ آذر ۹۴ ، ۱۳:۱۹ اسطوخودوس سبز :))
چه احساسات لطیفی :)
بابا کار کردن تو سرما خیلی حال میده به قولی :دی
نوک دماغت قرمز باشه هی بپر بپر کنی که گرمتر شی
بعد ازین خوشمزه ها بفروشی :دی
عالیه بابا ^ـ^
پاسخ:
^_^
۱۱ آذر ۹۴ ، ۱۳:۲۰ اسطوخودوس سبز :))
خب درسایی که ازشون لذت میبرم زیادن :)
تقریبا درسی نیس که ازش بدم بیاد همشونو دوس دارم
تو بعضیا نسبت به بقیه موفق نیسم متاسفانه
این اذیتم میکنه ! عاره خیلی از درسا از راهه فهمیدنه :))
همین تلاش که میگین
این سخته
خیلی تفریحا هست
مث اینستاگرام
نمیدونم
بزنم ازش ؟
به امید آینده ؟

یکم سخته که از تفریحام بزنم . نیس ؟
واای -ـ-
پاسخ:
الان میام وبت :))
۱۲ آذر ۹۴ ، ۲۳:۵۲ آناهــیــ ـــتا
چی بگم والا..
بعضیا کارشون واقعا سخته.
مثلا همین فروشنده های مترو از صب میان یه عالمه بار رو با خودشون می کشن میارن کلی به گلوشون فشار میاد بابت داد زدنا, دیگه ترس از مامور و اینچیزا رو اگر درنظر نگیریم که چه استرسی بهشون وارد می شه..
پاسخ:
خوش اومدی :)
میدونم ولی بازم بستگی ب دید خود طرف ب کارش داره ب نظرم.
من می خواستم اینو بگم ک اگر با یه دید متفاوت ب یه چیز ب ظاهر سخت نگاه بشه اونم میتونه لذت بخش باشه حتی و اینکه تا نفهمیدیم طرف واقعا مشکل داره یا نه سریع از بالا بش نگاه نکنیم ک وای نگا من چقد خوشبختم و اون چقد بدبخت.
نهایتا حتی اگر حس طرف رو نمیدونیم و دوست داریم کمک کنیم میتونیم بدون همچین حس دلسوزی و ترحمی ( هرکس برای زندگیش داره تلاش میکنه و اون تلاشی ک طرف داره میکنه قشنگه پس چرا باید با ترحم نگاهش کنیم؟ ) بریم ازش یه چیزی بخریم یا دید مردمو کمک کنیم ک بهشون عوض شه و خلاصه هر کار دیگه ای ک ازمون برمیاد