Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

به قول دوستان مرزی بین تخیل و واقعیت نمی بینم!

+ اگر حرفی داشتید اون بالا می تونید من و پیدا کنید :)

پیام های کوتاه

هر چ باداباد 2 *

شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۳ ق.ظ

با خوندن سه چهار تا مطلب مثل + و  +  ها ( خصوصا اولی ) وقتی میبینم چقدر خوب احساسات داخل متن ها رو میفهمم و درک میکنم ولی هیچوقت نتونستم اینجوری بنویسم از ته دل فکر میکنم ک من واقعا هنر نویسندگی ندارم و نمیتونم چیزی ک واقعا تو ذهنمه رو انقد خوب و تاثیرگذار بیان کنم. البته شایدم مشکل از اونجاس ک اکثرا خودم و چیزایی ک فکر و درک و حس می کنم رو پنهون کردم و برای همین حالا بیرون کشیدنش سخته ولی راه دیگه ای هم با این وضع برای نشون دادن اونا ندارم پس، دل داده ام بر باد 1


* دل داده ام بر باد، بر هر چه باداباد ( قیصر امین پور )

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۴
فو فا نو