Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

به قول دوستان مرزی بین تخیل و واقعیت نمی بینم!

+ اگر حرفی داشتید اون بالا می تونید من و پیدا کنید :)

پیام های کوتاه

در پی پست قبل

چهارشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۰۴:۳۹ ق.ظ
دلم میخواد دراز بکشم اهنگ گوش کنم ولی نمیذاره، حالا کی نمیذاره نمیدونم فقط میدونم مث چی چسبیدم ب زمین و سرم تو کتابه و تنها کاری ک میتونم بکنم خوندنه :|
تا اخر این فصلم تحمل میکنیم ( حدود 12 ص دیگه ) ببینیم چی میشه!

پ.ن: یا للعجب! :|
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۵
فو فا نو

نظرات  (۳)

من که همیشه آهنگ گوش دادنم در اولویت بوده..البته زیادم این کارم خوب نیست :))))))
پاسخ:
:)
منم همیشه همینطور بودم، الان فقط نمیدونم چرا اینجور شدم :/
فوفانو چی زدی که اینجوری شدی ؟ :دی
پاسخ:
اگه میدونستم ک دیگه برام سوال نبود چرا اینجور شدم :))
یه کتاب رو تموم کردم همین چن دقیقه پیش :))
من بدون آهنگ تمرکز خوندن ندارم :-/
با آهنگ های بیکلام بهترم یاد میگیرم :-)
حالا آخرش چی شد ؟ - بعد از 12 صفحه چی شد ؟
پاسخ:
:)
من قبلنا بیشتر این کارو میکردم ولی الان فقط یه وقتایی با اهنگ میخونم، اگه صدا تی وی بیاد و اینا، اخه میگن خوب نی انگار و یادگیری پایین میاد و اینا، ولی بازم ادما عجیبن، بستگی داره سیستم بدنشون رو چ جور بار بیارن پس لابد جدی اینجوری بت بیشتر میسازه :)
اره بی کلام مسلما بهتره چون ور ور نمیکنه در گوشت ک حواست پرت شه یادگیریت پایین بیاد :))
بعدش یه دو سه ص هم از فصل جدید خوندم و بالاخره رضایت داد بیخیالش شم :))