Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

به قول دوستان مرزی بین تخیل و واقعیت نمی بینم!

+ اگر حرفی داشتید اون بالا می تونید من و پیدا کنید :)

پیام های کوتاه

again and again I'm tired

چهارشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۴۶ ب.ظ
وقتی اصلا چنین قصدی نداری ولی کارت همش میشه گند زدن و اذیت کردن بقیه، چقد اعتماد ب نفس داشتم ک میتونم ایندفعه حتما کمک بقیه کنم ک دلیل عمده ادامه دادنم این بود ک میتونم مفید باشم بالاخره ولی الان میبینم همش دارم برعکس کار میکنم با این ک این روزا شاید بیشتر همیشه تلاش کردم، فک کنم درست بشو نیستم نه؟
چرا ادما کارخونه بازیافت ندارن ک راحت چیزایی ک تاریخ مصرفشون گذشته بگیرن و یه چیز بهتر تحویل بدن؟
اخه یه سریا هرچقدم تلاش کنن مثه من بازم همچنان بی مصرف و یا ضرر رسان میمونن...


پ.ن: واقعا هنوزم امیدی میمونه؟
نمیدونم، فقط میدونم تا وقتی قلبم هنوز میتپه و مغزم کار میکنه نباید بیخیال تلاش کردن شم...

پ.پ.ن: +

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۵
فو فا نو

نظرات  (۲)

از خودت ناامید نباش
آدما متفاوتن
ها راستی این حروف چین ، ک،ب
:))
پاسخ:
یه پست دیگه هم دارم راجع بهش مینویسم ک تو اون امید هس حسابی، مشکلی نیس، کنار اومدم با این وضع تقریبا =)
ولی نمیشه غمگین نبود :)
همون "که" و "به" خودمون :دی
ناامید نباش..هر آدمی مفید هست...
بگرد و نقاط مثبنت رو پیدا کن و اونا رو تقویت کن :)
پاسخ:
انقدر این اتفاق برام افتاده ک قبل گفتن بقیه دنبالش بودم، ک الان پستش کردم =)
میدونی؟ بیشتر ازین که بحث ناامیدی وسط باشه ( چون بار اولم نیست و ب عنوان وبم اعتقاد دارم ) ی غمی هست ک باید خالی شه، پس گفتمش :)

پ.ن البته یه چیزیم بگم :)) یه چیزایی رو فکر میکردم پیدا کردم ولی چون میبینم اونام جواب نمیده غمگینم :)