Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

به قول دوستان مرزی بین تخیل و واقعیت نمی بینم!

+ اگر حرفی داشتید اون بالا می تونید من و پیدا کنید :)

پیام های کوتاه

با این اهنگ میشود ب دنیا امد

خوابید و بیدار شد

گریه کرد و خندید و او را شریک ناراحتی و خوشحالی ات کرد

میشود راه رفتن یاد گرفت

میشود پرواز کرد و حتی شنا

میشود دوید، افتاد و دوباره بلند شد

میشود دور خودت چرخید از خوشحالی

میشود دور خودت چرخید از سرگردانی

میشود دور خودت چرخید از داشتن آرامش

هم میشود با او هیجانی و احساسی شد و بی فکر رقصید و خوش بود و بیخیال و هم میشود تمرکز کرد و مغزت را ب جنبش و فکر کردن وادار کرد و هم با آن آرامش گرفت

میشود هم اوج گرفت و هم سقوط کرد

با این آهنگ میشود از دنیا رفت


کلیک


پ.ن: از نظر من البته! :دی


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۸
فو فا نو

نظرات  (۵)

۲۹ دی ۹۴ ، ۱۸:۰۹ مجتبی آستانه
آهنگ رو اشتباه آپلود نکردین؟ :دی
پاسخ:
نه :)) نوشته بودم از نظر من ک، هرکی سلیقه ای داره دیگه :دی
۳۰ دی ۹۴ ، ۲۲:۴۳ الهام حبشی
قشنگ بود بانو " سوال داشتم " چرا اسم واقعی خودتون رو نمیزارین ؟
پاسخ:
نوش جان :) خب من خیلی وقت بود بهش فکر نکرده بودم. ینی برام مهم نی. از اول با همین اومدم و موندم دیگه. شاید اینجوری راحت ترم، نمیدونم! در کل ب نظرم این اسم بهم بیشترم میاد تازه:دی
شاید اگر روزی خواستم کتاب چاپ کنم با اسم شناسنامه ایم باشه :دی
حیف که کوتاه بود !!
پاسخ:
من برای حس نکردن این موضوع پشت سر هم گوشش میدم :دی
آهنگ های حماسی رو دوست دارم
یه جایی از ریتم دیگه حماسی بود :)))))))))))
خوب بود
پاسخ:
اینم گوش بده پس :)
http://www.jeem.ir/film.php?id=4874
فوفااانووو خیلی خوبی تووو :))))))))
fazel7512@yahoo.com
پیشاپیش سپاسگزارم :دی
پاسخ:
دیووونه :)))
چک کن ایمیلتو اگر میبینی اینجا رو
خواهش میکنم :)