Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

به قول دوستان مرزی بین تخیل و واقعیت نمی بینم!

+ اگر حرفی داشتید اون بالا می تونید من و پیدا کنید :)

پیام های کوتاه

باید چیکار کرد؟

جمعه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۶:۲۰ ق.ظ
وقتی فکر میکنی از نظر احساسی داره بهت خیانت، ظلم، اجحاف میشه و خلاصه هیچی سر جاش نیست ولی از لحاظ منطقی همه چیز تقریبا اوکیه یا حتی برعکسش ینی وقتی از لحاظ منطقی بت ظلم میشه و ...
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۳۰
فو فا نو

نظرات  (۲)

۳۰ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۴۰ مجتبی آستانه
شاید بعضی ها فکر می کنند همه چیز باید بر اساس منطق باشه و از زاویه منطق به همه چی نگاه کنیم. ولی به نظرم احساس رو هم نباید نادیده بگیریم. یعنی منطق؛ حجت نیست که اگه احساس من خلاف اینه باید منطقی باشم و ... .
پاسخ:
خب من موافقم باهاتون ولی ب نظرم باید یه حد وسطی واسشون باشه یه چیزی ک ترکیبی از هر دو باشه نکه یه دفعه ب ساز منطق رقصید یه دفعه احساس. اگر اینجوری بشه خود درگیری پیش میاد اخه :))
۳۰ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۴۱ مجتبی آستانه
اینجا تغییر کرده یا من فکر می کنم؟؟ دم عیدی خونه تکونی کردین؟:)
پاسخ:
تغییر کرده :)) قالب عوض شده :) البته ب خاطر عید نی یهو ب خودم اومدم دیدم از قالب قبلی خسته شدم برا همین :))