Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

به قول دوستان مرزی بین تخیل و واقعیت نمی بینم!

+ اگر حرفی داشتید اون بالا می تونید من و پیدا کنید :)

پیام های کوتاه

از انیمه Shigofumi

شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۲۶ ق.ظ
- حواستو جمع کن! اون دختر دل پاکی داره. چیزی برای ترسیدن از جنایت کارایی که دنبال به دست اوردن پول بیشترن وجود نداره! ترس واقعی از اون جنایتکارایی هست که قلب پاکی دارن...

پ.ن: البته این پول و قلب پاک تداخل تحت تضاد داره ینی ممکنه یکی که دنبال پوله دلش پاک باشه و مثلا برا عمل زن یا بچه اش پول بخواد و بره دزدی ممکن هم هست اینجور نباشه!
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۵
فو فا نو

نظرات  (۵)

۱۵ اسفند ۹۴ ، ۰۲:۴۶ یاسین ناطقی
به قول عادل فردوسی پور:اجازه بدید من قانع نشم !!! :)
فکر نکنم بتونم جنایتکاری رو تصور کنم که دل پاکی داشته باشه! مگر اینکه منظور نویسنده ی دیالوگ از ترکیب«قلب پاک» ، یک چیزی باشه که من بش فکر نمیکنم ، ینی یه تعریف دیگه ای دلشته باشه از جنایت و قلب پاک.
.
در مورد پی نوشت تون هم باید بگم که اینجور افراد ، صرفا روشهاشون واسه جنایت ممکنه یه مقدار عجیب و غیرقابل پیش بینی باشه؛ وگرنه چیزی برای ترسیدن ندارن به نظرم :)
پاسخ:
خب این بحثش یه مقدار مفصله :)) اولا هدفم از گذاشتنش بیشتر تفکر روش بود تا بگیم درسته یا نه :) ک موفق شدم چون هم شما هم کس دیگری بهش فکر کردین...
دوم اینکه ب نظر من ک انیمه اش رو دیدم ازش دو تا برداشت میشه کرد.
1- ترس از اونا چون چیزی برای از دست دادن ندارن دیگه احتمالا و هر کاری ممکنه بکنن شاید.
2- احتمالا منظور اینه ک ترس ب خاطر اینه ک سخته ک راهی پیدا کرد برای سازش با همچین کسایی. ترس ازینکه شاید کار بدی در مقابلشون بکنند... کاری ک حقشون نباشه مثل قاتلی ک ب خاطر قتل غیر عمد اعدام میشه... مثه وقتی ک دختره چاقوشو دراورد و دوید سمت موشکه ک طناب پارچه رو از رو موشکه پاره کنه چون پارچه جلوی رفتن ب اسمون موشکه رو میگرفت و اون نمیخواست ک اینطور شه چون اون موشکه مال پسری بود ک پایین تر میگم کیه. بعد اینجا دستیار کاراگاه ( خود کاراگاهه کسی بود ک این جمله رو گفته بود ) ترسید و فک کرد میخواد بهشون حمله کنه برا همین با تیر زدش دختره رو ینی برداشت اول رو ازین جمله داشته دستیاره برا همین بسیار ترسیده بود و سریع با تیر زده بودش ولی کاراگاهه احتمالا منظورش برداشت دوم بوده از حرفش ب خاطر گیر کردن تو همچین موقعیاتی.

حالا اینکه جرم دختره چی بود و چرا میگفتن قلبش پاکه جریانش این بود که دختره باباش رو کشته بود و دوم پسری ک ازین جریان با خبر شده بود رو حالا اینکه چرا برای اینکه ازش سواستفاده میکرد و از کارش پول درمیورد باباهه البته این ک خیلی وقت بود این کارو میکرد و اینم چیزی نمیگفت با اینکه واقعا داشت رنج میکشید که حتی یچه های مدرسه هم اذیتش میکردن ب این خاطر ولی قضیه از جایی شروع شد ک باباهه گفت میخوام از خواهرتم استفاده کنم. خواهر کوچولوش ک سنش خیلی کم بود و اونجا بود ک عصبانی و وحشی شد و زد باباش رو کشت. کلا اگر خودتون ببینیدش خیلی بهتر میتونید بفهمید و درک کنید دختره رو. 
حالا پی نوشت هم همینه ینی طرف از رو پلیدی نمیره پول بدزده بلکه چیزایی هست ک باعثش میشه ک اون چیزا پلیدانه نیستن. البته من نمیگم کارشون درسته ( خصوصا راجع ب دختر این انیمه ک در رابطه با کشتن پسره برعکس باباش خودخواهی و احتمالا حسودی و شاید هم تنفر هم قاطیش بود ب خاطر موقعیت خوبی ک برعکس اون داشت پسره. البته بعدا پشیمون میشه و ب درک درستی میرسه حالا نمیدونم این از پاکی قلبش بوده یانه! ) ولی خواستم بگم منظور از جنایتکاری ک قلب پاکی داره یحتمل همینه
:d
پاسخ:
:))
۱۶ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۱۱ مجتبی آستانه
مگه انیمیشن ها با چنین خط داستان و دیالوگ هایی رو هم داریم؟؟
حالا دیدین مخالفتتون با من مِن باب اون تربیت سوسکا بی مورد بود؟؟ من و سوسکام! قلب پاکی داریم که برای سیر کردن شکم زن و بچه مه:(
به نظرم قلب پاک در صورتی که مقدم بر عقل باشه بسیار خطرناکه! وقتی احساسی بشی و عقل نباشه چه خوب و چه بد دست به هرکاری خواهی زد. مثالش رو هم که شما گفتید.
پاسخ:
بلی بلی اون چیزایی ک من میبینم که بهشون میگن" انیمه " و نه "انیمیشن" !  توشون ازین مدل دستانا و دیالوگا هست. انیمه هم ک میگم منظور انیمیشن های ساخت ژاپن هستش.
:دی خب خودتون جواب خودتون رو دادید دیگه :دی ینی بازم درست نیست سواستفاده از سوسکا :))
موافقم با حرفتون :)
۱۹ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۲۲ الهام حبشی
انیمه فرمودن ؟ :O
پاسخ:
یک دیالوگ از یک کاراکتر، توی یک انیمه اس در واقع :)
۲۰ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۱۹ یاسین ناطقی
من پیر شدم تا تونستم پاراگراف های آخر رو بخونم دی: یه ویرگولی، نقطه ای، چیزی میذاشتید تا ملت انقد گلوکز مصرف نکنند سر خوندن یک کامنت خخخخ ...
راستش یه کم قانع شدم...
خب . ینی افرادی که دلی پاک دارن و مرتکب جرم میشن، خیلی سخت تره که در مورد جرم شون اظهار نظر کرد؛ چون طرف احتمالا قرار‌نیس نفع شخصی چندانی از اون جرم ببره ... همچنین شاید خیلی از چیزایی که از نظر این افراد پاکدل، بعنوان راهی برای پپاکیزه کردن دنیا به نظر میاد(مثل کشتن باباهه )؛ از زاویه ی دید قانون و عدالت اجتماعی ، یک کار مخالف امنیت و یا ثبات جامعه تلقی میشه و مستلزم تنبیه هس :) شرمنده که طولانی شد دیگه :) کامنت بلند، نیازمند پاسخ بلنذه معمولا پی:
پاسخ:
من پوزش میخوام... دفعه بعد اگر قرار ب همچین کامنتی دادن بود، حواسم رو جمع میکنم موقع نوشتن...
بله دقیقا همین ک گفتید :) 
شما به این کامنت خودتون میگید بلند؟!!! به عنوان کسی ک رکورد گذاشتن بلندترین کامنت ها رو تو جیم داره؛ دیگه حرفی ندارم :دی کما اینکه وقتی ادم داره بحث میکنه نیاز به شرمنده شدن برا زیاد حرف زدن نیست! چون خاصیت بحث همینه و کما تر اینکه من کلا از خوندن کامنتای بلند ملت وقتی در حال تحلیل چیزی باشن توش، لذت میبرم؛ پس به من یکی دیگه لااقل همچین حرفی نزنید!