Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

به قول دوستان مرزی بین تخیل و واقعیت نمی بینم!

+ اگر حرفی داشتید اون بالا می تونید من و پیدا کنید :)

پیام های کوتاه

روزی از دست من هم، درخت نور خواهد رویید... *

شنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۵، ۰۴:۴۱ ب.ظ

خیلی بده که نمیتونم حس خوب بده ترین و مفید ترین و کلا بهترین باشم.

این برای من خیلی بده که نمیتونم به وظیفه ام یا شایدم بهتره بگم هدفی که دارم تو زمین به درستی عمل کنم که حتی تو یه گروه کوچیک هم نمیتونم اینا که گفتم باشم.

من، الان، حس میکنم خیلی بدرد نخورم ولی خب امروز فهمیدم همین که بد بهتر از مناشو نمیخوام و از موفقیت هاشون که بدون دخالت من بوده، که از جلو زدنشون از من تو مواردی که گفتم خوشحال میشم هر چند که بعضا به خاطر خودم بغضم میگیره (!) یعنی با اشک و لبخند و هیجان نظاره گر موفقیت هاشونم، به نظر می رسه که لااقل تو انسان بودنم موفق بودم!

برای همین فکر میکنم حالا که انسانم بتونم به هدفمم برسم، لااقل تو یه گروه کوچیک، کم کم، کم کم...



* همین امروز دانه اش را کاشتم...


پ.ا: باید مواظب بود سبقت گرفتن از بقیه برای خوبی کردن، باعث تصادف نشود...



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۴
فو فا نو

نظرات  (۵)

بیمکس تسلیم می شود خخخ
راستش منم از مدتها پیش، دوست داشتم که همه ی آدمها رو دوست داشته باشم، ولی نتونستم توی به سرانجام رسوندن این آرزوم چندان موفق باشم... اینی هم که گفتین، چیز چندان آسونی نیست؛ همین که یه نفر بتونه از موفقیت های بقیه، خوشحال بشه، خودش یه دستاورد فوق العاده اس
پاسخ:
خخخخ
اینی ک میگید دوست دارید راهش درک کردن بقیه ینی فکر ب اینکه دلایل خاصی باعث بروز چونان رفتاری شده و ایمان ب ذات پاکیه ک با وجود اشتباه ها و بدی ها هنوزم تو وجود بقیه هس و اینکه انجام کار بدشون ب خاطر نااگاهی بوده و اگر روشون کار شه عوض میشن...
بَرَ بَرَ درست می فرمایید! ایکون فامیل دور :دی
۱۵ فروردين ۹۵ ، ۱۰:۱۳ مجتبی آستانه
هیچی دیگه! حس می کنم پست شخصیه! از سایر قضایا و گروه و ... هم که خبر ندارم که بخوام حرفی دال بر اینکه نه خوبید شما و ... بزنم!
فقط تهش خوب گفتین! بیایم یه انسان (آدم) باشیم
پاسخ:
اتفاقا خبر دارین خخخ بدون اینکه بدونید :)))
بیاییم :)
۱۵ فروردين ۹۵ ، ۱۳:۱۹ زهـــ:)ــرا خســـروی
اینی که فرستادم یادداشتم بود!!:))
۱۵ فروردين ۹۵ ، ۲۱:۳۳ یک دختر شیعه
ان شالله به هدفامون برسیم فوفی جانم^_^
پاسخ:
انشاالله ^__^
کاش از دستای منم درخت نور رویش کنه...
باید مواظب بود برای سبقت گرفتن از بقیه توی خوبی کردن تصادف نشه هم خیلی خوب بود
اما هر بار این پستت رو میخونم حس بدی بهم دست میده یه اندوه سیالی داره این پست...
پاسخ:
انشاالله :)
هوم :)
...