Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

به قول دوستان مرزی بین تخیل و واقعیت نمی بینم!

+ اگر حرفی داشتید اون بالا می تونید من و پیدا کنید :)

پیام های کوتاه

زندگی در مرگ هم ادامه دارد؛ حتی اگر آن را نبینیم...

پنجشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۴:۲۶ ب.ظ
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۲
فو فا نو

نظرات  (۱۰)

۰۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۹:۲۷ شکیبا حاجى زاده
چه جالب توصیف کرده بودى مخصوصا آخرش.
خب مادرى که فردنداش به سراغش نرن کم کم چروکیده میشه
میپوسه و اخرشم میشه یه مخروبه!
این چه اهنگ قشنگی بود:|
این چه ساختمون باحالی بود:|
+نه راستش "فو فا نو"جان هنوز نرفتم پی یاد گرفتن علاءم نگارشى.
کلا آدم تنبلى هستم، تو اینجور موارد هم تنبل تر تر و تر:|
پاسخ:
:)
ک البته تو این مخروبه هم باز میشه یه زندگی ب وجود بیاد...
حالا چرا وقتی میگی قشنگ و باحال جلوش :| میذاری؟ خخخ اخه این نشونه ذوق و اینا نیس ک :دی

+ عب نداره درکت میکنم خخخ 
چه قشنگ نوشته بودی ^___^
پاسخ:
خوشحالم ک انقدددد خوشت اومده ^_^
۰۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۰:۱۸ شکیبا حاجى زاده
خب از بس قشنگ بود دهانم دوخته شد دیگههه:/
الحد الله ک حداقل تو منو درک میکنى :دى
پاسخ:
اها :))
:دی
۰۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۲۶ مجتبی آستانه
جمله آخر فوق العاده بود
پاسخ:
:))
۰۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۲:۰۱ بابا لنگ دراز
فعلأ آهنگشو دان کردم تا ببینم چی میشه :)
پاسخ:
با تشکر :| :))
۰۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۲:۰۵ بابا لنگ دراز
شما هم نصفه شبا ب بی بازدیدا سر میزنید مگه؟
پاسخ:
ها؟ ینی چی؟ ک آنلاینم و زود جواب دادم منظورتونه؟ هنوز پای لپ تاپم اخه برا همین :)) اگر نباشم نمیام
۰۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۲:۰۹ بابا لنگ دراز
هیچی :) اگه وبلاگ پاک نمیکنید و ناراحت نمیشید،یه کنایه ی ریز بود :)
آهنگ خوبی بود،ولی خواهش میشه ۱۲۸ بذارید،حجمش زیاد بود :|
پاسخ:
ینی اشاره ب اومدن من ب وبتون بود؟ خخخخ اقا واضح حرف بزنید خب :| :))
ندارم خب :/ وگرنه میذاشتم :/ حالا دفعه بعد اگر دیدم حجم زیاده میگردم ببینم پیدا میشه با حجم کمتر یا نه :))
۰۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۲:۱۶ بابا لنگ دراز
بیخیال :)
ولی شاید باورتون نشه!با شنیدن موزیک یه ایده اومد تو سرم :)
خخ نمیدونم چرا!
اگه از این جنس موزیکا داشتید لطف کنید لینکشو بذارید تو وبم :)
هروقت ک وقت داشتید :)
ممنون
پاسخ:
چرا نشه؟ مطلب "برسد به دست بعدی ها" ی خودمم همینطور بود :)
خیلی هم عالی؛ خوشحال شدم ک لینکی ک گذاشتم مفید بوده :)
علی الحساب میخواید اون بغل تو موضوعات اون ک نوشته اهنگ رو یه سر بزنید شاید چیز خوبی پیدا کردید :)
امشب راستی با ای پی همیشگی نیستید ب نظر =))
متن زیبایی نوشتی . البته تصویر خیلی قشنگی هم انتخاب کردی.
پاسخ:
:) تصویر رو خودم عکسشو گرفته بودم ^_^
۰۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۵۰ مجتبی آستانه
ای شعر بره چی آرمین ره گوش کنن باحاله