Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

به قول دوستان مرزی بین تخیل و واقعیت نمی بینم!

+ اگر حرفی داشتید اون بالا می تونید من و پیدا کنید :)

پیام های کوتاه

حالا که انقد سنگ کتاب نخونی رو به سینه میزنین (که توصیه میکنم نزنین چون فقط دردتون میاد و کتابا کماکان بسته میمونن)، به جاش بیاین با سنگه یه حرکت بزنیم! مثلا به طریقی یه سنگ گنده رو رو ترازو بذاریم همراه با یه کتاب با حجم کم ولی جوری باشه که وزن کتابه رو بیشتر نشون بده :دی مثلا با ترفندایی که پشت پرده میزنین. دیگه اونش با خودتون! :دی

اینجوری نگام نکنین :دی بذارین الان بیشتر قضیه رو باز میکنم. عرضم به حضور غایبتون که جدیدا یه کاری دختری که بوی سیب میداد کرد ک عالی بود. از این کارا اگر میتونین که بکنین و خیلی هم خوبه و از اونم استقبال میکنیم. ولی خب چیزی ک الان من میخوام بگم گرفتن عکس و فیلم خلاقانه برا جذب ملت برای کتاب خوندن هستش :دی البته شاید اینم خیلی تاثیرگذار نباشه در سطح بزرگ ولی خب چیزیه که به هرحال ب ذهنم رسیده که اول از هرچیزی لذتش رو خودمون میبریم :)) چون باحاله به نظرم (البته اگر بام هم عقیده باشین :دی) و البته همینم تاثیرشو میذاره رومون و به کتابا نزدیکمون میکنه. دوم هم اینکه شاید اگر همکاری کنین و طرح های باحال بزنیم بشه باش یه کاری کرد. هر چن من اشنا ندارم تو تی وی یا جایی که بگم مثلا رسانه ای شه ولی حالا طرحمو گفتم بگم ک اگر کسی خواست و تونست با این طرح کارای بهترم کنه. رسانه ایش کنه یا حالا هرچی. قانون خاصی هم نمیذارم.

اینم چند تا نمونه که بعد گرفتنشون به فکر این ایده افتادم. بابت کیفیت نه چندان خوب دوربین و افقی بودن ویدئو ها پیشاپیش معذرت!



ویدئو ی این عکسه.


تو دنیای شگفت انگیز نو، جز، از کل بیشتر اهمیت داره؛ برای همین هر کی میتونه برای خودش یه کلاه پر از آسمون داشته باشه!

با اسم کتابا اینجا مثلا داستان سازی کردم!





نور چاله های فضایی زمانی که کتاب هایتان را باز میکنید، ظاهر می شوند!


ویدئو ی این عکسا.


پیله های پروانه های سبزتان را باز کنید! با بال زدن ان ها، جهان جای روشن و گرم تری برای زندگی میشود!


کتابی که باش این فیلمو گرفتمم سبز بود:دی


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۸
فو فا نو