Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

به قول دوستان مرزی بین تخیل و واقعیت نمی بینم!

+ اگر حرفی داشتید اون بالا می تونید من و پیدا کنید :)

پیام های کوتاه



* #هاتف_اصفهانی
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۴
فو فا نو

نظرات  (۸)

۰۴ آبان ۹۵ ، ۱۷:۳۶ ر. کازیمودو
اِهه! چه باحال.

ببخشید که کامنتای من مثل تو مبسوط نیست :دی
پاسخ:
مبسوط؟ خوبه کامنتای بلندم در یک مکان دیگه رو ندیدین :دی طومار مینوشتم :دی الان که پیر شدیم دیگه :))
مشکلی نداره از این فکرا نکنید :دی :)
۰۴ آبان ۹۵ ، ۱۸:۱۵ دخترِ انار :)
کلیدت تو خودت جاساز شده ...
چه نوشته و نقاشی و ایده فوق العاده ای :)
پاسخ:
:)
مرسی :)

جالب انگیز ناکه ، ولی همیشه اینطور به نظر نمی رسه
پاسخ:
خب بستگی داره چطور بش نگاه کنیم. من خودمم دوس نداشتم خیلی کلی حساب شه که همه ی همه چی درون خودته، نه. منم قبول دارم که همیشه اینجوری نیست. ینی از درون ما تغییر اغاز میشه ولی بالاخره اکثرا ما به تلنگر نیاز داریم وگرنه این همه ادم و دنیا برا چی به وجود اومد؟ همه با هم تکمیل میشن... مث همین جوابی که به لامپ داده شده که این ینی تلنگرش بوده. ینی تا قبلش سردرگم بوده. کارهای اینجوری همه جزییات رو نمیگن. ولی من سعی کردم به نوبه خودم یه چی درست کنم که خیلی کلی گو نباشه. کشیدن دو نقطه مثل چشم تو شلوارش و حالت قلب دادن بهش هم برا همینه. که تو نقاشی دوم که روشن شده اینا پررنگ شدن که ینی در واقع این کلیدش بوده و نه اون کلیدای رو لباسش. خب با این حساب حالا اگر اینجور نگاه کنیم که کلید صرفا برا فعال شدن مغزه که بتونیم فکر کنیم یا بهتره بگم "بهتر" فکر کنیم میتونه که همیشگی باشه مثلا. مثل این شعره که الان میرم به عنوان یا پایینش اضاف میکنم "چشم دل باز کن که جان بینی / آنچه نادیدنی ست آن بینی"
ممنون که به چالش کشیدیم و باعث شدی عنوانو عوض کنم تا بهتر شه :))
۰۵ آبان ۹۵ ، ۲۱:۴۴ ر. کازیمودو
آها! عنوانش خیلی خوب شد
پاسخ:
هوم خودمم الان بیشتر میپسندم :)
۰۵ آبان ۹۵ ، ۲۳:۱۵ باب اسنفنجی بلاگفانی
عنوان میدزدین؟!
بگم اعدامتون کنن؟!
پاسخ:
از اونجا که از خودتون نبود دیگه لازم ندیدم اسم شمام بزنم و فقط به اسم شاعر اصلی بسنده کردم :دی
همه اتفاق ها در درون ما و برای ما رخ نمی ده ، همون جوابی که لامپ رو روشن کرده ، اتفاقی است که در درون دیگری برای آن دیگری افتاده است !
+ نمی شود همه جواب ها و کنش ها رو درن خودمان جستجو کنیم
پاسخ:
خب منم همینو گفتم که :دی البته شما واضح تر و جمع و جور تر گفتین :)
اوه!عالیه این پست :)) چه جالب :)
پاسخ:
عه حریر :دی مرسی که سر زدی به خانه ی ما و خوبه که دوست داشتی پست را :))
۰۶ آبان ۹۵ ، ۰۲:۱۳ مجتبی مطوری
خیلی زیبا بود😃
پاسخ:
مرسی :دی