Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

به قول دوستان مرزی بین تخیل و واقعیت نمی بینم!

+ اگر حرفی داشتید اون بالا می تونید من و پیدا کنید :)

پیام های کوتاه

لذا از ان جا که از دورو بازی خوشمان نمی اید و باهوش و زرنگ نیز می باشیم، تمهیدی اندیشیدیم برای ایندگان. باشد که پند گیرند.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۶
فو فا نو

نظرات  (۶)

یعنی تو تاریخ سابقه نداشته یه خواهر شوهری با عروس خوب تا کنه؟ :))
پاسخ:
چرا بابا :)) مطمئنا شمام بگردین پیدا میشه. من خودم اصن معتقد به این کلی گویی ها نیستم. صرفا فقط خواستم یه چی طنز بنویسم :))
شما شوهر دارین ؟! اهم ...!
پاسخ:
نه! من اینجا از از تخیلم کمک میگیرم برا نوشتن
۰۶ آبان ۹۵ ، ۱۰:۳۱ مجتبی مطوری
خارِ شوهرِ😂مگه داره از چی محافظت میکنه😂
پاسخ:
 از گل که شوهره باشه! :))
این طبع طنز از برکات و تأثیراتِ بلاگفانِ ها :)))
ایمان نمی آورید؟؟
پاسخ:
متاسفم که ناامیدتون میکتم چون اولا من همیشه طبع طنز داشتم خودم :)) دوما در حال خوندن وب اقا گل بودم که وسوسه شدم طنز بنویسم :))
خب یه برچسب : اینا تخیلات عند : ضمیمه پست کنید :دی
پاسخ:
به اون بالا سمت چپ اضاف کردم ✌
فکر میکنید خانم‌‌محترم :|
الکی انکار نکنید :/
وب ما بصورت نامحسوس و لایه ای اثر میذاره؛متوجه نشدین :/
تشکر نمیکنید نکنید،انکار چراااا؟؟
:))))
والاع ب خدا!
پاسخ:
:/ :{ :))