Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

~ زندگی کن ~

Memento mori

به قول دوستان مرزی بین تخیل و واقعیت نمی بینم!

+ اگر حرفی داشتید اون بالا می تونید من و پیدا کنید :)

پیام های کوتاه

غولی که قول ...

شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۵:۴۰ ق.ظ

غول 7 ساله انقدر دور و بر غول 18 ساله ی در آستانه ی 19 ساله شدن پلکید و انقدر با او حرف زد و انقدر دستش را جلوی گوشی او تکان تکان داد و جلوی دیدش را گرفت که غول 18 ساله ی در آستانه ی 19 ساله شدن گوشی اش را کنار که نه ولی از آن برای خوشحال و سرگرم کردن غول 7 ساله استفاده کرد... که خب البته من فکر می کنم خود غول 18 ساله ی در استانه 19 ساله شدن بیشتر از او خوشحال و سرگرم شد و حس های خوب خاک شده در دلش را با خوشحالی اش آبیاری کرد و باعث شد آن ها دوباره جوانه بزنند، وگرنه که نمی توانست آبستن قول جدیدی باشد، نه؟


بهم سلام می دهند.



با هم بازی می کنند و ...



و قول به دنیا می آید... به جای غول ها، شبیه پروانه ها نیست؟



پ.ن: سلاااااااااااام :)


پ.پ.ن: 


"بپاشید و بَشاش (با) شید که هنگام بهار شُد


نعمت دوباره شِکفتن از جانب الله وزان شُد"


ارجاع به +  


 وقتی بهار یا حتی شاید بهاره* میاد، خواهی نخواهی بهاری میشی! چون اکسیزنی که بت می رسه از روح درختا یا نهالای تازه سبز شده رد شده... بهاری شدنتون مبارک :)


* = غول 7 ساله


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۹
فو فا نو

نظرات  (۵)

آخی ^_^
دستاتون اندازه همه چرا؟ :/ کدوم دست توئه؟ :دی
آخی پاهاشونو^_^
بهارت مبارکا:)
پاسخ:
 خخخ اره نمیدونم چرا دستامون تو مایه هی هم افتاده :| ولی بازم معلومه کدوم کوچیک تره که :)) اون که استینش سفیده بهاره اس :))
منم ک تو متن گفتم مبارک! دیگه نمیگم D:
۲۹ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۳۲ حسین مداحی
بازگشت تون رو بهتون تبریک میگم. سال خوبی داشته باشید.
پاسخ:
ممنون :)) همچنین :)
بهاری شدن خودتم مبارک غول ۱۸ ساله ی در آستانه ۱۹ ساگلی :*
پاسخ:
^___^ مرسی عزیز جان، همچنین :)
۲۹ اسفند ۹۴ ، ۱۶:۳۸ مجتبی آستانه
اول اینکه تبریک پیشاپیش من باب عید نوروز و تولد فرخنده تون!
دوم هم اینکه چرا قول آبی هست؟؟ مگه نباس قرمز باشه؟؟؟
من جای غول 18 و خورده ای ساله بودم می گرفتم مثه چی غول 7 ساله رو می زدم که مزاحم ور رفتنم با گوشی نشه! از بس که بچه ها رو دوست دارم من!
پاسخ:
مرسی :))))) بهار بر شما مبارک =)
قول میتونه هر رنگی باشه، مخلوط حتی :)) راستش ولی اول اومدم قرمز بکشم گفتم شاید درست پیدا نباشه برا همین :))
ب خودم امیدوار شدم پس :))))
۲۹ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۲۸ یاسین ناطقی
بخیر گذشته گویا دی: ... ما بهش میگیم دگردیسی :)
.
عید همه شاد و خوب باشه انشالله... عید خاندانِ غول ها هم ... :)
پاسخ:
بلی :دی مام یه چی تو همین مایه ها میگیم :))
ایا خاندان غول ها جزو همه نیستن ک جداگونه اضاف کردینش ب جمله؟ 0_0